[ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 22:27 ]
Waar zijn Dedpewl en Spoderman als je ze nodig hebt. ;|
[ bericht aangepast op 5 dec 2017 - 14:16 ]
Tijd voor koffie.
Ik snap niet wat nou precies de bedoeling is met het regenboogschaap, maar hij is wel fabulous🌈🐑
Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.
Jullie hebben vorig jaar bij de Emoti-Contest je kans gekregen het te realiseren, jullie hebben hem niet genomen.
We will not be quiet, Stonewall was a riot!
HaIe schreef: Cheyenne is een legit lid van de Quizlet community en iemand met 5031 posts zou ik niet zo snel troll noemen tbh (';
[ bericht aangepast op 5 dec 2017 - 14:50 ]
i wanna die with you once or twice.
Als we elk jaar een emoticon contest houden Waarvan wij ook nog eens de emoticons zelf moeten bedenken dan komen we nergens lol.
[ bericht aangepast op 5 dec 2017 - 16:03 ]
Jaa <33
26 - 02 - '16
aarsvogel schreef: Ik snap niet wat nou precies de bedoeling is met het regenboogschaap, maar hij is wel fabulous🌈🐑
Maar getik dus niet voor een bepaalde reden ofzo?
Jaaaa dat is echt fab af
“Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.” –Vincent Van Gogh
aarsvogel schreef: Maar getik dus niet voor een bepaalde reden ofzo?
JAAA IK BEN VOOR
[Dragonneau > Osha] Valar Morghulis
vanavond stopt sinterklaas een regenboogschaap in mijn schoentje
falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.
Misschien een idee om dit in het suggestiesforum te gooien? Update: Oeps, haha, ik zie dat het er al staat. Negeer mij :‘)
[ bericht aangepast op 5 dec 2017 - 19:23 ]
~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~
Maar in de titel van dit topic staat "terug", maar als ik uit het andere topic begrijp is het er nooit geweest toch? I NEED IT