Hoi hoi iedereen!
Afgelopen weekend zat ik in Gent bij een vriendin bij te kletsen en toen ik 's avonds terug thuis kwam en mijn jas aan de kapstok wou bergen, brak net het handvat van mijn handtas af. Ik was zeer gehecht aan die handtas. Het was een grote van formaat, stevig en in bordeaux-rood. Maar ik heb hem gewoon versleten...
Het probleem is nu, ik heb thuis nog 3 handtasjes, maar die zijn zeer 'zomers'. Superfrisse kleuren en met de winter voor de boeg heb ik liever iets neutraals/donkerder. Gisteren en vandaag loop ik nu al rond met mijn spierwitte handtas (want deze is dan nog het meest neutrale van beide...), maar daar moet nu verandering in komen. Ik heb een nieuwe handtas nodig...
Ik heb een hekel aan shoppen en dan voornamelijk broeken, maar ook handtassen. Ik heb namelijk met handtassen het idee dat iedereen steeds met een mooie handtas rondloopt. En hoe kan het zijn dat iedereen altijd een mooie handtas vindt en ik zo blind ben als ik er zelf zoek...
Daarbovenop heb ik nog eens de vereiste dat er bovenaan een rits moet zijn, want ik neem geen genoegen met een magneetje of een open rand. Gewoon uit het principe dat ik dagelijks het openbaar vervoer neem en dan mag je handtas niet een stukje open staan, want dan ben je misschien wat kwijt...
Ik ben de luie shopper gaan uithangen en online gaan opzoeken of ik een leuke handtas kan scoren. Ik heb nu al op Zalando 2 leuke handtassen (1 & 2) gezien.
Maar ik vroeg me af: waar kopen jullie zoal jullie handtassen?
En ter inspiratie; show hier jullie handtassen!
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury