• Want er zijn wat bouwvakkers de ramen van mijn kamer aan het vervangen, en inmiddels heb ik al drie kwartier geen glas. Opvallend feit dat ik vandaag heb geleerd: een raam dat binnenshuis tegen de muur aan geleund staat, houdt niet goed kou van buiten tegen. Zelfs niet als het dubbel glas is!

    Dus ja, stuur me wat warme gedachten, graag. Of warme chocolademelk. Giet warme chocolademelk over mijn hoofd voordat ik bevries. Zoiets. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Update: het derde raam is zojuist erin gezet! Nu heb ik weer overal glas. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Update #2: ik hoorde net een geluid dat verdacht veel klonk als glas dat stukviel in een kamer hiernaast, oh hemel.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Beter dan een koude oktobernacht zonder raam te moeten slapen omdat de bouwvakkers van je studentencomplex het niet goed gepland hadden. (cat)


    oi, suzy

    I feel you, Inge. Alleen duurde het bij mij nog wat langer. D:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik stuur je een Blarmie Inge (blanket with arms), de beste uitvinding sinds het licht.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    MacTavish schreef:
    Beter dan een koude oktobernacht zonder raam te moeten slapen omdat de bouwvakkers van je studentencomplex het niet goed gepland hadden. (cat)


    Oh mijn god, dat is wel heel erg slecht. D: Bij mij kwamen ze gelukkig om acht uur 's ochtends, dus dan moeten ze het wel extreem slecht plannen als ik vannacht nog steeds zonder ramen had gezeten.



    Hopps schreef:
    I feel you, Inge. Alleen duurde het bij mij nog wat langer. D:


    :ccc
    Een nadeel aan onze mooi compacte éénkamerwoninkjes is bij dit soort dingen ook echt dat je geen plek hebt om je te verstoppen en wel de verwarming aan te houden, tenzij je in je badkamer op de vloer wilt gaan zitten.



    Frodo schreef:
    Ik stuur je een Blarmie Inge (blanket with arms), de beste uitvinding sinds het licht.



    Jaaa, dat is echt precies wat ik nodig had, oh wow. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Inderdaad. :') Bij mij was er überhaupt amper ruimte om te gaan zitten omdat mijn bed ook verschoven werd toen de mannen van de brandbeveiliging kwamen. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hopps schreef:
    Inderdaad. :') Bij mij was er überhaupt amper ruimte om te gaan zitten omdat mijn bed ook verschoven werd toen de mannen van de brandbeveiliging kwamen. :'D


    Oh jee, je bed? Waar stond dat dan dat het verschoven moest worden?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Tegen het raam aan. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.