Herfst schreef:
Luister ik heb de keuze wel overwogen en iedereen beetje random bij elkaar gezet juist om te voorkomen dat er van dat groepjes gedrag komt, ik hoop gewoon dat iedereen nu een beetje met iedereen zal RPG'en. En ik (en Elisa) zijn gewoon van mening dat als we het zo doen dat misschien ook daadwerkelijk gebeurt. Jullie kunnen overdag net zoveel met elkaar doen, al zou dat dus precies zijn wat we willen vermijden en dat vind ik gewoon erg jammer.
Voor de verder rest hebben we toch niemand voorgetrokken, als we nu iedereen op een kamer hadden gezet die ze leuk bij hun personage vinden passen hadden jullie misschien bij elkaar gezeten, en ik en Elisa en waarschijnlijk ook Greenlight en Finkelstein en voor de rest durf ik niet echt te spreken. Hoe dan ook daar zou uit voort vloeien dat je dus wel dat groepjes gedrag zou krijgen.
Dan als laatste was het echt niet onze bedoeling dat er zich zoveel in de kamers ging afspelen en is het meer zo van je gaat er slapen er is een skip naar de volgende dag en je wordt er samen wakker waarna je je voegt bij de rest aan de ontbijt tafel. Je mist er dus ook niet echt iets aan ofzo.
Sorry dat ik me op het laatste moment heb bedacht maar dit heb ik gewoon bewust gekozen in de hoop het juist leuker te maken en groepjes gedrag te vermijden, meer wil ik er eigenlijk gewoon niet over gaan zeggen want ik wil helemaal geen drama schoppen in het praattopic. Dat was geheel niet mijn bedoeling maar ik wou wel gewoon even uitleggen waarom ik deze keuze heb gemaakt.
Ik snap je keuze wel, maar (ja, hier komt de maar) voor mij is het een beetje een persoonlijkere reden dat ik het vervelend vind. Dat is gewoon omdat ik, zelfs al is je idee echt leuk, ik niet heel veel motivatie heb voor zulke grote RPG's en het gewoon leuker is voor me in zulk "groepjesgedrag". Niet omdat ik iemand niet mag, maar omdat ik extreem moe en het erdoor moeilijker is om, als ik heb aangegeven wat ik wilde, het iets compleet anders wordt. Gewoon omdat ik wat prikkelbaar ben de laatste tijd denk ik, het gaat me er ook meer om dat er iets beloofd was, soort van, en dat niet gebeurt. Het is ook niet dat ik razend ben op jullie of zo maar ik ben er gewoon van "muh" over
"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."