• Ik las net op het AD dat Peru zich vanochtend als laatste toe heeft gevoegd bij de 32 gekwalificeerde landen voor het WK in Rusland, 2018.

    Nu (voor de Nederlanders onder ons) Nederland niet meespeelt in het WK, was ik wel benieuwd voor wie jullie dan gaan juichen, en of jullie überhaupt gaan kijken! Zelf ben ik een heuze Duitsland supporter, al jaren lang, dus jullie kunnen wel raden dat ik weer volop Duitsland ga schreeuwen op het forum wanneer het WK van start gaat.

    Dus comment hieronder voor welk land je bent, en of je gaat kijken!

    [ bericht aangepast op 16 nov 2017 - 14:33 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben deels Spaans en ben altijd meer een Spanje supporter geweest dan een Nederland supporter haha :'D Ook hou ik van het Portugese en Colombiaanse elftal dus ik hoop op een van die drie.


    El Diablo.

    België (krul)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    België (krul)


    Heaven is a place that we all have

    Denemarken!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    IJsland, uiteraard. (bloos)


    She's imperfect but she tries

    België...uiteraard :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Frodo schreef:
    België (krul)


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Om de gemiddelde Nederlander te irriteren, support ik Duitsland (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    België en IJsland en een beetje Duitsland.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    FireKeeper schreef:
    Om de gemiddelde Nederlander te irriteren, support ik Duitsland (:

    oké dit is zo me.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Frodo schreef:
    België (krul)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Marokko, want ze waren zo blij dat ze door waren en ik heb oprecht leuke gesprekken gehad met de supporters die de straat op gingen voor het qualificatie toeter-festijn.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ridley schreef:
    Marokko, want ze waren zo blij dat ze door waren en ik heb oprecht leuke gesprekken gehad met de supporters die de straat op gingen voor het qualificatie toeter-festijn.


    Ik dacht serieus dat je dit sarcastisch bedoelde. In Brussel is het namelijk niet al te fijn afgelopen (klik).


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ik dacht serieus dat je dit sarcastisch bedoelde. In Brussel is het namelijk niet al te fijn afgelopen (klik).


    Oh jeeetje, helemaal niet meegekregen dit.. Wat erg :<
    In Rotterdam verliep het allemaal wel heel leuk, naar mijn weten dan. Maar ja je hebt er nathurlijk altijd mensen bij die het verpesten weer :<


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik was ook echt blij dat Marokko mee ging doen! Maar tja sommige people.


    Heaven is a place that we all have