• oke ik had een idee en dan moeten julie evuu zeggen of het goed is of niet :'D


    oke ik dacht mischien is het wel handig om te zien wie er allemaal op het forum bezig is en hoeveel:)

    want dan plaats je een topic en dan zie je dat er bijv 150 mensjes online zijn en dan krijg je maar 3 reacties ofzoo dan kan je kijken en dan blijkt dat er mischien maar 4 mensjes op het forum zitten:D

    slecht? of goed idee??


    xx marisha


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    *knabbeltopchocotof*

    JA GOED IDEE ;3


    I found myself in Wonderland.

    juah het is opzich wel handig om te weten maar echt veel heb je er denk ik niet aan..
    want het is niet zo dat er daardoor meer mensen komen ofzow.. dus nja je houd dat toch wel...


    A Noble was Born in Chaos

    juah het is opzich wel handig om te weten maar echt veel heb je er denk ik niet aan..
    want het is niet zo dat er daardoor meer mensen komen ofzow.. dus nja je houd dat toch wel...

    ja maar het lijkt mij opzich wel handig,, geen idee waarom maar ik vind het wel fijn om te weten wie er allemaal op het forum zitten en hoeveel


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Is handig jha en dan oowk weten wie bij welke topics is. 0=']

    (...)
    ja maar het lijkt mij opzich wel handig,, geen idee waarom maar ik vind het wel fijn om te weten wie er allemaal op het forum zitten en hoeveel


    ja das ook wle zow.. alleen het maakt verder eigenlijk niet echt veel verschil omdat er daardoor toch niet meer of minder mensen komen lijkt mij..


    A Noble was Born in Chaos

    Zou wel leuk zijn :D
    Zelfs zéér leuk :D


    Groezrock was AWESOME! <3

    (...)
    ja maar het lijkt mij opzich wel handig,, geen idee waarom maar ik vind het wel fijn om te weten wie er allemaal op het forum zitten en hoeveel

    jah,, ik heb ik zelf ook wel over nagedacht! XD
    ik vind het dus ook wel een goed idee!


    Als je maar een ananas hebt..

    ^^


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Marisha sgaattt:DSuper idee

    Goewt idee !!

    Hmm, ik vind het wel een goed idee, maar je kan toch ook aan de status van anderen zien waar ze mee bezig zijn ofzo?:'D
    Heb hier geen mening over.
    x.


    ok

    Het zou kunnen, maar ik denk dat Quizlet er slomer van gaat worden. :x


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    > even titel een beetje aangepast, stond een nogal dom foutje in x'D

    Hmmm, ik vind dat eigenlijk niet echt nodig.
    Heb ik toch geen nood aan om te weten hoeveel mensen op het forum zijn eigenlijk.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik zie het nut er niet van in. We hebben op profielen al 'Bezig met'. Daar kun je zien of een user bezig is met het forum of niet. En ja, soms staat daar iets totaal anders. Maar dat is aan de user zelf. Wij kunnen ze nergens toe dwingen. Daarbij krijg je met zoiets inderdaad niet meer reacties. Ik zie het eigenlijk nog wel gebeuren dat makers van topics achter de kijkende users aangaan met 'Hé! Waarom heb je niet gereageert?'.


    Bored.

    Uuh, ik zie het nut er niet egt van in eigenlijk. Je komt er dan tog snel genoeg agter...


    Dunno ><