Guys, op Brechtjes reactie na (daar durf ik weinig over te zeggen gezien die Mirthe al langer kent dan ik), het gaat niet perse om mensen die een luisterend oor nodig hebben, dit gaat echt om een ander soort geval. Vermoed ik althans, kijk, ik denk (not sure tho want ik heb momenteel geen whatsapp en heb hierdoor minder contact met Mirthe), dat dit meer over de paar soorten vrienden gaat die non-stop zulke berichten sturen. Van "HELP, IK HEB *instert stom vak*", of "AAAH, IK MOET MET MENSEN FIETSEN", en ik overdrijf niet, bij sommige mensen kan je dit wel hebben, maar je hebt ook mensen waarvan je merkt dat het is om aandacht, en ze het alles behalve zo erg vinden. Ik heb ook een paar van zulke vrienden gehad, en tja, het is geen big deal en het is ook niet heel slim er een topic over aan te maken (het kan vrij hypocriet zijn gezien iedereen wel eens zo'n bericht stuurt), maar ik snap haar frustratie wel. Tenminste, als het over het soort mensen gaat waarvan ik denk dat ze het over heeft.
Ik durf hier niet heel veel over te zeggen gezien er vrij heftig op gereageerd wordt, maar toch wilde ik iets zeggen so
obsessive rage