✿
E
M
P
T
Y
❀
V
O
I
D
✿
|
Family
¶ Family Collins
Vader: Cadarn Collins
→ Gestorven op zijn 48ste in een ongeluk
→ Had een goede band met Heidi
→ Typische "verhalen vertellende vader", leek veel op Heidi
→ Was een pianist
→ Witblond (en steeds witter wordend) haar, grijsblauwgroene ogen, vrij lang
Moeder: Riley Zoey Young
→ 49 jaar oud
→ Heeft een wat slechtere band met Heidi (veel ruzies)
→ Nuchter, realistisch, zorgzaam, lijkt wat minder op Heidi
→ Is een receptioniste
→ Lichtbruin/Donkerblond haar, groenbruine ogen, sproeten, gemiddelde lengte
Zusje: Anna "Annie" Maia Collins
→ 12 jaar oud
→ Heeft een hele goede band met Heidi
→ Lief, behulpzaam, optimistisch, vrolijk
→ Heeft het down-syndroom
→ Lichtbruin haar, grijze ogen, sproeten, gemiddelde lengte
✿ ❀ ✿
Past
Ik zou Heidi graag een heel ingewikkeld verleden geven, maar gezien haar zieligheid toch echt van haar zelfhaat afkomt, zou dat niet kloppen. Heidi is niet mishandeld, misbruikt of wat dan ook thuis. Ze is wel eens wat gepest door haar spasme en stotteren, maar niet zo erg dat ze het als groot. Ze wordt niet gestalkt door enge gasten. Ze is alleen nooit goed over de dood van haar vader heen gekomen, of het lage inkomen dat haar moeder kreeg, en niet over de ruzies thuis met haar moeder. Heidi is, al vind ze het toegeven ervan lastig, ook best vaak jaloers op de vreugde van haar zusje, ze zou haar niet minder gunnen, maar Heidi mist het gewoon dat zij vrolijk was. Het lukt haar gewoon niet met stoppen zich mislukt te voelen, of te stoppen met zichzelf met anderen vergelijken. Heidi is nu misschien al zeven jaar depressief hierdoor en had twee jaar daarvan geen vrienden.
Haar moeder ontdekte Alice' Home for Peculiar Children (verdomme Isa Alice is een verwarrende naam voor mij haha), en wist dat Heidi best wat goeds in haar leven kon gebruiken, en een plek waar ze mensen met net zulke problemen als zijzelf hadden, zou volgens Heidi's moeder best kunnen helpen. Als het ook hielp met gebreken in een positief iets omzetten, zou Heidi misschien wat gelukkiger met haarzelf worden, dus heeft ze er met Heidi over gepraat en nu zit ze dus hier. Negeer hoe slecht dit geschreven is, ik ben fucking lui
✿ ❀ ✿
Skills
¶ 1 - 10
Strength: 6
Agility: 7
Endurence: 5
Intelligence: 9
Willpower: 8
Charisma: 8
Weapons: Een zwaard, als ze moest vechten, in elk geval geen dingen waar haar spasme een heel groot probleem is.
✿ ❀ ✿
Extra
Seksuele Geaardheid Panseksueel
Angsten Verdwalen, kleine ruimtes, niet goed genoeg zijn, gek worden, anderen pijn doen, het leven, lelijk zijn, zwaar zijn, achterblijven, verraad, onrecht, een aandachtszoeker zijn
Aandoeningen/Gebreken Zoals al vermeld, is Heidi depressief. Haar "handicap" zijn echter de zenuwtrekjes die vrij vaak en willekeurig kunnen toeslaan, waardoor ze soms een beweging maakt die ze niet wilde maken. Dit is een lichte vorm van spasme, ze kan wel gewoon lopen en normaal functioneren, maar je ziet wel dat ze vreemde bewegingen maakt. Ook stottert ze. (Vergeef me als ik dit niet helemaal uit ga typen please, ik ben lui)
Kracht Ik zat te denken aan iets als telekinese, gezien spasme "twitching" is en dus beweging zijn, kan dat? Want zo ja, is het telekinese.
Afkomst Californië, al is haar vader officieel Scandinavisch.
Lievelingskleur Waarschijnlijk groen of zwart, ik bedoel, dat tweede is niet cliché hoor. *Kuch*
Muziek Heidi luistert ehm, mijn muziek basically? Ik heb geen zin om haar van iets anders te laten houden. Laten we zeggen dat haar themesong Control van Halsey of Sorry van Halsey is. (Ja Isa, ik heb ook de nieuwe liedjes eindelijk serieus geluisterd)
|