• In lang vervlogen tijden was haar naam alom gekend.
    In uitgestorven tongen werd ze geprezen zowel als gehoond.
    Tot men haar mythe begon te vergeten.
    Eenzaam vanop Olympus keek ze toe,
    hoe Mens haar uit diens geheugen verbande
    terwijl Tijd zich steeds verder buiten haar zicht uit rok.
    Wanhoop nestelde zich in haar hart, dieper dan voorheen.
    Moed zonk in haar schoenen en Waanzin fluisterde haar melodieuze leugens toe
    om haar eigen gedachten te verdringen,
    tot enkel nog Wraak over bleef.
    En Wraak zou immer zoet zijn.


    In het oude Griekenland werd de mythe van Medea geboren; een befaamd tovenares die Jason en zijn argonauten hielp bij het veroveren van het Gulden Vlies. Haar grootste winst daarmee was echter het hart van Jason. Maar het hart is wispelturig, en toen Jason een betere partij op het oog had liet hij Medea hardvochtig vallen.
    Uit wraak schonk Medea haar man's nieuwe bruid een kleed als zoenoffer. Zodra die laatste zich echter met de stof omhulde, smolt het vlees weg van haar botten en poogde de verstoten vrouw haar zonen met Jason om het leven te brengen, om hen de kwade tongen te sparen, waarop ze in een kar, getrokken door draken naar berg Olympus vluchtte. Zonder haar weet bleef één van haar zonen in leven.
    Eeuwen later is Medea achter dit gegeven gekomen, lang nadat Thessalus' nazaten zich over de wereld verspreid hadden. Verteerd door hartzeer dat al die tijd in haar borstkas gebroed heeft is haar lust naar wraak groter dan ooit en Medea is vastberaden af te maken wat ze begonnen was.
    Geduldig heeft ze de gunst van Hades en Ares verworven, die haar hielpen een labyrinth the creeëren en verbergen op een andere dimensie. Hun enige wens in ruil hiervoor was te mogen meegenieten van haar meedogenloze poppenspel.

    Tien jongeren, de laatste nazaten van Thessalus, worden wakker in een kille, donkere kamer. Het enige dat ze vinden is elkaar, een zaklamp elk en een boodschap die meer chaos dan troost brengt.

    Als ratten in de val
    probeer maar te ontsnappen
    Maar weet; mijn alziend oog ziet al
    kan ik jullie verklappen
    Ga links en rechts en nog een keer
    want anders zie je nooit je vrijheid weer.

    Na wat doelloos rondgedoold te hebben komt één persoon tot de conclusie; ze zitten opgesloten in een labyrinth. En daar moeten ze zo snel mogelijk uit zien te raken.

    In dit RPG gaat het er echter een klein tikkeltje anders aan toe.
    Er is een verteller in het spel, die Medea vertegenwoordigt, en op elk moment een obstakel in het labyrinth kan zetten.
    Zien jullie de uitgang? Wat jammer dat de muren zich verschuiven, of plots een bloeddorstige harpij jullie de weg verspert.
    Levend uit het doolhof komen? Je kan altijd proberen.



    Rollen
    • Kody Jaimes Arden • 25 • Gymleraar • York, Groot-Brittannië • Obeah
    • Nora Jane Evans • 26 • Virago
    • Rose Marie Bourgeois • 22 • Studente • Bordeaux, Frankrijk • Qrystallized
    • Zion Wright • Enchantress
    • Azlain
    • Cédric Joaquín Middleton-Villanueva - 21 - Londen, Groot-Brittannië - Ricciardo
    • Gwendolyn Sopia VetrovTulua - 20 - Rusland - Tulua
    • Anja Hannelore Bauer • 24 • Spittal an der Drau, Oostenrijk • Novembermeisje
    • Bruce Robert Yunker • 26 • Advocaat • New York, Amerika • Mahigan
    •

    Invullen



    • Naam
    • Leeftijd [20-30]
    • Afkomst
    • Innerlijk
    • Uiterlijk
    • Geschiedenis
    • Extra


    Regels

    • Minimale posten van 250 woorden.
    • Zoals bij elke RPG; de algemene regels van Q.
    • OOC in het praattopic.
    • 16+ is toegestaan, vermeld dit a.u.b wel even aan het begin van je post en probeer het te beperken
    • Ruzies, vloeken, etc binnen de RPG mag, maar laten we het wel gezellig houden.
    • Nieuwe topics worden enkel geopend door Obeah of Virago, tenzij anders aangegeven.
    • Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna komt je plaats terug vrij.

    ER WORDEN GEEN RELATIES OP VOORHAND AFGESPROKEN.
    Wie broers/zussen, neven/nichten wil; graag even toestemming vragen.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2017 - 16:17 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Mag ik een vrouwelijke rol reserveren? ^^


    I have seen my own sun darkened

    Yush :Y)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.


    Gwendolyn Sophia Vetrov

    ❝When life knocks you down, roll over and smell the roses❞

    Naam
    Gwendolyn Sophia Vetrov
    Gwendolyn – White Ring
    Sophia - Wisdom
    Vetrov – Great Hero

    Gwendolyn heeft redelijk veel moeite met haar naam, dit komt vooral omdat ze naar haar oma is vernoemd die volgens haar een verschrikkelijke heks was. Ze heeft dan ook liever dat je haar afkorting ‘Gwen’ gebruikt. Vandaar dat ze zich ook altijd voor zal stellen met Gwen in plaats van haar hele naam.


    Leeftijd
    Deze jongedame is geboren op een frisse lentedag, 4 mei om precies te zijn. Dit zorgt ervoor dat haar sterrenbeeld een Taurus is. Haar leeftijd is 20 jaar, bijna 21, de huwbare leeftijd in het land waar ze vandaan komt.


    Geschiedenis
    Vader: Alexei Vetrov - 52 y/o - Boer
    Moeder: Vasilissa Vetrov - 45 y/o - Huisvrouw
    Half-Broer: Maxim Vetrov - 32 y/o - Getrouwd
    Half-Broer: Pjotr Vetrov - 32 y/o - Woont op zichzelf
    Half-Zus: Yuliana Vetrov - 29 y/o - Uitgehuwelijkt
    Broer: Eduard Vetrov - 23 - Studeert op een Universiteit
    Zusje: Lenora Vetrov - 18 y/o - Woont thuis
    Zusje: Katya Vetrov - 15 y/o - Woont thuis
    Broertje: Ivan Vetrov - 14 y/o - Woont thuis

    Gwen komt uit een ontzettend grote familie, waarvan de vader één keer hertrouwd is. Hierdoor zijn er twee families bij elkaar gekomen, die nooit bij elkaar hadden moeten komen. De oudste drie hebben een enorme hekel aan hun half-broers en zussen. Nooit was er ook spraken van bemiddeling tussen hen en de rest. Gwendolyn zat er niet zo mee, al vond ze het wel moeilijk om te zien dat het er in een familie zo aan toe kon gaan.
          Doordat ze thuis onderwijs gehad heeft, net zoals haar broers en zussen, heeft ze altijd een goede band met hen kunnen onderhouden. Maar het beste kan ze toch wel overweg met Eduard en Lenora, voornamelijk omdat hun leeftijd niet zo ver uit elkaar ligt.
          Al vrouw in Rusland, of in ieder geval als traditionele Russisch vrouw, heb je eigenlijk geen keuze in wat je in je latere leven wil gaan. Je volgt gewoon de regels van het hoofd van de familie, altijd de man, en daar moet je het mee doen. Dit is dan ook de reden dat Gwen nooit haar droom zou kunnen verwezenlijken, haar droom om Pilote te worden. Ze had het,als klein kind al, altijd heerlijk geleken om zo rond te vliegen in de lucht en was ook zeer geïnteresseerd in vliegtuigen. Ze wist er dan ook heel veel van af, voor een meisje. Maar ja, haar vaders wil was nu eenmaal wet en die verwachtee dat ze, net als haar halfzus Yuliana, ging trouwen en een perfecte huisvrouw werd.


    Afkomst
    Gwendloyn's familie komt uit een van de grootste landen op de aardbol, Rusland. Om precies te zijn komt ze daar van het platteland en woont ze in een klein huisje, compleet afgesneden van de bewoonde wereld. De enige die af en toe nog op bezoek komt, zijn haar familieleden. Vrienden heeft ze niet veel, behalve haar neven en nichten aangezien ze een hele grote familie heeft. De reden hiervoor is dat ze thuisonderwijs heeft gehad. De enige school die zich in de buurt van haar ouderlijk huis bevond, stond 57 kilometer verderop.
    Uiterlijk
    Gwendolyn heeft groen-bruine kijkers met goude spikkeltjes die omlijst worden door de lange, volle goudbruine wimpers. Ze draagt amper make-up, alleen op speciale gelegenheden zal ze een beetje mascara en lip-gloss uit de kast halen.
          Haar lange goudbruine haren zitten meestal in een staart. Maar als ze haar haar geborsteld heeft en ze aat het los langs haar schouders hangen, dan valt het in prachtige golven naar beneden. Het laagjeskapsel, waar ze in een opwelling voor gekozen had, staat haar ontzettend mooi.
          Ze heeft een schattig wipneusje, waar hele lichte sproetjes rondom verschijnen zodra de zon een beetje doorkomt. Haar volle lippen hebben een prachtige cupidoboog en een rossige gloed van zichzelf.
          Ondanks dat er in Rusland eigenlijk bijna geen zon voorkomt, heeft Gwendolyn een koffiekleurige huid. Dit komt omdat haar moeder half-latino is, wat ze door heeft gegeven aan haar zoons en dochters.


    Innerlijk
    Optimistisch - Dromerig - Levenslustig - Energiek - Eerlijk - Rechtvaardig - Loyaal - Ondeugend - Enthousiast - Humoristisch - Medelevend - Moedig - Gevoelig

    Gwen heeft een groot hart en is heel erg vredelievend. Vaak zat is zij de enige die de zonnige kant van alles inziet, soms zelfs als die er niet is. Mensen kunnen zich ergeren aan het feit dat ze alles door een roze bril ziet, maar meestal wordt ze omschreven als een frisse wind die door je leven waait.
          Wat zij heel erg nodig heeft in haar leven is iemand die haar met beide benen op de grond houd. Zij is ook het type meisje dat meer op haar hart en gevoel vertrouwd, dan op haar verstand en soms is dat niet de bedoeling. Wel heeft de moed om te zeggen wat ze denkt en strijd ze voor rechtvaardigheid. Als ze iets ziet wat voor haar gevoel oneerlijk of onrechtvaardig is, zal zij opstaan om alles in goede banen te leiden.
          Wel heeft ze een ondeugende kant. Ze is namelijk dol op grapjes uithalen en kan ook zo heerlijk humoristisch uit de hoek komen. Al heeft ze er soms wel moeite mee om een goede balans te vinden tussen serieuze momenten en humor. Ze zal ook altijd voor je klaar staan met advies en een luisterend oor, in dat opzicht zou je geen trouwere vriendin kunnen wensen.
          Helaas heeft Gwen soms iets te veel vertrouwen in mensen en zal haar hart breken wanneer ze erachter komt dat sommige 'vrienden' haar gebruikt hebben.
    Je zal wel verwachten dat je daar dan wat van leert, maar nee hoor. Het is alsof Gwen die fouten niet wilt zien. Ze zal daarom je ook nooit minachtend of wantrouwend behandelen, maar juist vol energie en enthousiasme.


    [ bericht aangepast op 7 nov 2017 - 14:37 ]


    I have seen my own sun darkened

    Ik FC Willa Holland even


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gwendolyn is af, volgens mij! ^^
    Faceclaim is Carmella Rose (flower)


    I have seen my own sun darkened

    Vanavond heb ik tijd om het topic aan te passen en ga ik een praattopic maken.
    Wie geen uitstel gevraagd heeft heeft not tot dan de tijd om op z'n minst een opzetje van hun rol te plaatsen. Anders vervalt de reservering.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    I cannot wait cc::

    Sorry voor mijn plotse afwezigheid de laatste dagen. Er waren dringende omstandigheden in mijn privéleven die absolute voorrang hadden.

    Dat gezegd zijnde: wat denken jullie ervan zaterdagavond te starten?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Obeah schreef:
    Sorry voor mijn plotse afwezigheid de laatste dagen. Er waren dringende omstandigheden in mijn privéleven die absolute voorrang hadden.

    Dat gezegd zijnde: wat denken jullie ervan zaterdagavond te starten?


    Voor mijzelf komt zaterdagavond niet echt goed uit, maar als het voor de rest goed uitkomt; ga gerust je gang c: dan post ik zondag wel hahah


    What if he's written 'mine' on my upper thigh, only in my mind?

    Voor mij komt deze zaterdag ook niet uit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sorry, ik schrijf me toch uit. Ik heb het heel erg druk en ik merk dat ik weinig inspiratie heb. :c


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Voor mij komt zaterdagavond denk ik wel uit

    Dan zet ik de deadline op komende woensdag, anders vrees ik dat het er niet van komt


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik ga het weekend aan de slag met mijn rol, nu mijn verlof eindelijk van start is heb ik meer rust en (hopelijk) ook meer tijd om weer goed bij te blijven. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hopps schreef:
    Sorry, ik schrijf me toch uit. Ik heb het heel erg druk en ik merk dat ik weinig inspiratie heb. :c


    Weet je het zeker?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.