Hoi Q,
Ik zoek dus een cover *verrassing*. Het wordt overigens een kort OP-verhaal, getiteld 'De Bondgenoot'. Ik hanteer de volgende 'eisen':
Samenvatting
Het verhaal staat nog in de kinderschoenen, dus dit is nog niet helemaal uitgewerkt. Hanteer deze samenvatting maar.
Lucian ‘Luke’ MacCandlish heeft een terrorist op het oog, Chernyakhovksy. De man moet gedood worden van de regering. Luke neemt zijn team mee, maar stuit op een hinderlaag. Een van de mannen die opdracht heeft gegeven tot het doden van de terrorist, blijkt een mol en schiet de helft van Lukes team dood. Luke is vastberaden de man te doden, en gaat achter hem aan, maar een gebouw valt op hem en hij dreigt te sterven. Maar een van de overlevenden trekt hem eronderuit en met zijn tweeën doden ze de beveiliging van Chernyakhovsky, en de terrorist zelf.
Plaatjes
Faceclaim
Ik wil géén bekende mensen op de cover. Een silhouet of gezicht in de schaduw mag wel.
Leuke ideetjes?
Gebroken glas
Rookwolken
Ingestort gebouw/ruïne
UKSF: United Kingdom Special Forces
SAS: Special Air Service
Ik laat het verder aan jou over om geschikte/scherpe plaatjes te zoeken.
Sfeer
Dramatisch, dystopisch, grauw, militair tintje
Formaat
Verticaal natuurlijk, bij voorkeur 600x800 pixels
Naam op de cover
Ik wil één versie met Nikki, één versie met Nikki Smolders en één versie zonder naam.
Niet te klein weg gepropt in een hoekje, mag best wel aanwezig zijn, maar het mag niet groter of opvallender zijn dan de titel
Lettertype
Ik wil graag een wat rauwer lettertype, maar niet te extreem. Het moet wel een beetje een basislettertype zijn. Absoluut géén sierlijk lettertype!
Overig
Ik ben fan van redelijk simpele covers. Blenden en mooie kleureffecten mogen wel. Allemaal gekke poespas is uit den boze.
Ik wil je naam niet op de cover hebben. Ik overweeg dit verhaal op Sweek te zetten en/of op Q en in dat geval komt je naam zeker bij de omschrijving.
Alvast bedankt!
[ bericht aangepast op 29 nov 2017 - 10:25 ]
oi, suzy