Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Dat moment dat je aan de rand van je bed zit en beseft dat dit de laatste keer is dat je wakker wordt in dit huis, in dit bed, waar je ouders zijn... ik voel me totaal emotioneel dat ik vandaag zo ver weg ga verhuizen zonder ouders. Fuck.
Ohhelp, ik ben zo'n verschrikkelijk persoon doei. Ik liep tegen een kind op, hoorde een "sorry" -- en toen liep ik zo arrogant als het maar kon weg ehm
Oh, joepie, ik heb net m'n eerste Twitterdiscussie gehad waar iemand me een "self-loathing white girl" vindt. Mijlpaal. Ik vroeg me al af wanneer die ging komen.
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried
Statesman schreef:
Dat moment dat je aan de rand van je bed zit en beseft dat dit de laatste keer is dat je wakker wordt in dit huis, in dit bed, waar je ouders zijn... ik voel me totaal emotioneel dat ik vandaag zo ver weg ga verhuizen zonder ouders. Fuck.
Nooit gedacht dat ik weer mn latijn rijtjes zou moeten leren. Maarja, ik heb ervoor gekozen om Latijn bijles te geven, dus dan moet ik wel ook zelf alles kennen, haha.
Waarom blijf ik nieuwe games kopen terwijl mijn ps4 al vol zit en ik iedere keer iets anders eraf moet gooien?????????? Ik heb alles wat ook maar een beetje 'meh' is geworden al verwijderd ;0;