Hoi lieve mensen van Q.
Eerst en vooral om dit topic duidelijk te houden: ik ga stoppen met Q.
Ik moet toegeven dat het een impulsieve beslissing van me is, maar toch voelt het ergens wel goed.
De laatste tijd verwaarloosde ik m'n vrienden en familie en m'n studies doordat ik hier op Q was of aan het denken was aan Q. Laat me duidelijk zijn, ik doe/deed dat heel graag. Nadenken over nieuwe verhalen, nieuwe personages, wat je gaat schrijven bij een rpg,... maar ik besteedde hier gewoon te veel tijd aan (hoewel ik niet zo heel vaak online was).
Bovendien heb ik gemerkt dat ik mij niet meer aan mijn beloftes kon houden hier op Quizlet. Zo heb ik bijvoorbeeld beloofd om mijn verhaal 'hand in hand' of mijn verhaal 'puntkomma' af te maken en zoals je ziet is dat tot op heden nog niet gelukt.
Ik wil dus graag even iedereen bedanken die ooit met mij gepraat heeft hier, rpg met me heeft gespeeld, co-writer is geweest, m'n verhalen heeft gelezen,...
Jullie zijn geweldig! en Quizlet is dat ook!
Daarom hoop ik ook uit de grond van mijn hart dat deze site terug gaat opleven zoals vroeger en wie weet zie je mij hier over een paar jaar of een paar maanden wel terug.
Ik vond gewoon dat jullie deze uitleg wel even verdienden, zodat jullie tenminste weten waarom ik niet meer reageer,...
En vergeet niet: ik hou van jullie allemaal, ik zal jullie nooit vergeten!
Ik wil vrij zijn zoals de wind