• *Bericht Verwijderd*

    [ bericht aangepast op 18 okt 2017 - 16:07 ]


    Keep your friends close and your fries closer ;)

    True

    [ bericht aangepast op 18 okt 2017 - 10:24 ]


    a smile doesn't mean that i'm fine

    Als leerkracht in spe vind ik het superjammer dat je dit zo ervaart. Voor wat het waard is: niemand mag zonder reden zomaar te laat op zijn of haar werk binnenwandelen, ook leerkrachten niet. Zij kunnen ook in de problemen komen (;
    En dat van die koffie, wij mochten altijd wel water drinken tijdens de les, maar als zelfs dat niet mag, is het inderdaad echt wel rottig!


    Mhm?

    Ja, dat vind ik ook. Om die reden, en enkele andere, ben ik maar wat blij dat de schoolbanken verleden tijd zijn voor mij.


    26 - 02 - '16

    Aan de ene kant vind ik hetzelfde, maar ik denk dat er altijd wel een verhaal aan beiden kanten zit. Misschien krijgt hij/zij, de leerkracht, zelf er ook iets over te horen van zijn/haar "baas". Nou kan je vast wel begrijpen dat, dat niet in publiek gaat, dus dan kun je er ook niks van weten. Het is vervelend, dat wel, maar ik weet niet of dit wel onder het kopje "discriminatie" valt.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2017 - 0:11 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Onze school is sinds kort rookvrij, dus studenten mogen alleen roken buiten de hekken, en guess what de leraren en conciërges doen? Precies... Lekker stiekem binnen de hekken roken.. Ugh...


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Fiestar schreef:
    Aan de ene kant vind ik hetzelfde, maar ik denk dat er altijd wel een verhaal aan beiden kanten zit. Misschien krijgt hij/zij, de leerkracht, zelf er ook iets over te horen van zijn/haar "baas". Nou kan je vast wel begrijpen dat, dat niet in publiek gaat, dus dan kun je er ook niks van weten. Het is vervelend, dat wel, maar ik weet niet of dit wel onder het kopje "discriminatie" valt.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Fiestar schreef:
    Aan de ene kant vind ik hetzelfde, maar ik denk dat er altijd wel een verhaal aan beiden kanten zit. Misschien krijgt hij/zij, de leerkracht, zelf er ook iets over te horen van zijn/haar "baas". Nou kan je vast wel begrijpen dat, dat niet in publiek gaat, dus dan kun je er ook niks van weten. Het is vervelend, dat wel, maar ik weet niet of dit wel onder het kopje "discriminatie" valt.

    Ik snap de frustratie, maar ik zou het eerder hypocriet noemen dan discriminatie (;


    And then we'll see it.

    Mijn school heeft niet bepaald dit probleem, als de docenten bij ons een kwartier te laat zijn, valt de les uit. Eten en drinken moeten ze ook gewoon in de pauze doen, en alle docenten worden aangesproken met hun voornaam, wat ook wat minder verschil geeft tussen docent en leerling.
    Maar het lijkt me wel erg vervelend als dat allemaal niet het geval is


    obsessive rage

    Barrel schreef:
    Als leerkracht in spe vind ik het superjammer dat je dit zo ervaart. Voor wat het waard is: niemand mag zonder reden zomaar te laat op zijn of haar werk binnenwandelen, ook leerkrachten niet. Zij kunnen ook in de problemen komen (;
    En dat van die koffie, wij mochten altijd wel water drinken tijdens de les, maar als zelfs dat niet mag, is het inderdaad echt wel rottig!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Een paar jaar geleden was ik het helemaal met je eens geweest, en als het aankomt op te laat komen dan ben ik dat nog steeds. Leerlingen op tijd, dan de leraar ook op tijd. Als er een regel is dat je niet mag eten of drinken in de les, dan vind ik dat wel volkomen normaal. Met uitzondering van warme dagen is het gewoon geen verstandig plan. Vaak wordt het een gigantische rommel, liggen er overal kruimels en heb je constant dat gekraak van papiertjes of iets dergelijks. Docenten hebben een stuk meer verantwoordelijkheid op dat punt.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"