• Hallo Q.

    Ik maak dit topic aan omdat ik me gewoon veilig en geliefd voel hier en omdat ik me echt rot voel. (Dit zal waarschijnlijk de laatste keer zijn dat ik nog online kom.)
    Aangezien ik altijd advies kon vragen om m'n problemen, wil ik dat nu opnieuw doen.

    De laatste weken waren voor mij heftig, mijn onzekerheid begint stilaan omhoog te schieten tot een punt waar ik me om alles zorgen maak. Ik voel me niet meer actief in deze wereld, soort van, alsof mijn leven enkel nog bestaat uit naar school gaan en slapen. Daarnaast heeft een van mijn goede vrienden een poging tot zelfmoord gepleegd en God zij dank is het mislukt, want ik zou niet zonder die vriend kunnen leven. De laatste reden is volgens mij wel de meest heftige. Ik voel me gewoon oer en oerslecht. Ik heb moeite met opstaan, ik huil 24/7 omdat ik me gewoon.. niet meer wil inzetten in een activiteit. Dan ga ik naar school en zet ik dit masker op en ik verberg alle dingen die ik niet wil dat mensen zien en ik word er gewoon verdrietig van en dan voel ik me opeens zo klein in het universum en dan komt er die akelige gewaarwording en dan huil ik weer.

    Liefste Q'ers, kan iemand iets herkennen hierin, want ik ben doodmoe.

    ADS.


    Heaven is a place that we all have

    Allereerst, heel veel sterkte! Het klinkt echt heel naar allemaal. :/
    Maar ik herken sommige dingen in dit topic wel ja. En ik zou eerlijk gezegd ook niet super goed weten wat je er tegen zou moeten doen tbh. Zorgen dat je uit de routine komt? Meer afspreken met mensen of dingen ondernemen? Misschien wordt je daar op denduur mindef onzeker van.
    In ieder geval, misschien is het ook een idee om je onzekerheden met een vriend of iets te bespreken? Want iedereen heeft wel onzekerheden en misschien snappen mensen je zelfs beter dan...?

    Hoe het ook zij, nogmaals heel veel sterkte <3 ik zou willen zeggen dat mijn pb altijd voor je openstaat maar well aangezien je niet van plan bent om terug te keren naar Q zo te lezen, is dat niet echt van toepassing


    i wanna die with you once or twice.

    Ads, blijf dan toch hier (:
    Als je je veilig voelt, kan dat helpen je beter te voelen. Er zijn genoeg mensen, waaronder ik, bij wie je - je hart mag luchten. Quizlet is niet hetzelfde zonder jou. Iedere keer dat je weg was miste ik de pug-related topics en ideeën.

    Verder is iets wat mij wel gelukkig maakte, en nog steeds maakt, een leuke hobby te vinden. Iets waar je goed in bent en dat eventueel te delen. Je kan er eventueel leuke contacten aan overhouden of je zelfvertrouwen kan een boost krijgen doordat het goed voelt om iets te doen waar je goed in bent.

    Stay strong!
    (Hier is een puppy pug om je op te vrolijken)


    26 - 02 - '16

    Ik herken me zo gruwelijk goed in dit. Ik zou willen dat hier een oplossing voor was. Wanneer ik dingen regel en mezelf bezig houdt: fantastisch, geweldig, superblij met mijn vrienden die ik helaas niet even vaak zie als ik wil.
    Nu, alleen in het buitenland, naar een school die alles maar half regelt en met mensen die ik allemaal "meh" vind en ik telkens het gevoel heb dat ze me buitensluiten (terwijl ik dat gewoon zelf doe en geen initiatief neem), heb ik nergens zin in. Ik zit de hele dag op mijn kamer, maak gelukkig nog wel gewoon mijn eigen eten (ben op een punt in mijn leven geweest waar ik alleen maar fastfood at) en kijk Friends de hele dag.
    Het enige wat ik je kan geven qua advies: houd jezelf bezig, steun je vrienden, doe leuke dingen.
    Sluit jezelf niet op op je eigen kamer, want ik kan vertellen: je wordt er alleen maar miserabeler van. Je geeft jezelf de schuld dat je niets doet, waardoor je je alleen maar schuldiger voelt en helemaal geen reden meer ziet om je huis te verlaten.
    I'll support you, of you support me? *hugs*


    Deep inside, I've never felt alive

    I'd figured you could use this package:

    [ bericht aangepast op 3 okt 2017 - 2:07 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ahw Ads, heel veel sterkte, ik hoop dat het snel weer beter met je gaat


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Awh Ads, allereerst wil ik je enorm veel sterkte wensen! <3
    Tbh herken ik ook voor een deel wat je vertelt, hetzij wat minder heftig. Ik zou je zo graag willen helpen, en mijn pb staat ook altijd voor je open, maar zoals je zelf aangeeft ben je niet van plan om terug te keren naar Q. Alhoewel, je zegt dat je je hiet veilig en geliefd voelt en ik ben er zeker van dat iedereen begrip heeft voor de dingen waar je mee zit, dus zonder je te willen dwingen oid denk ik dat het misschien goed voor je zou zijn om terug te keren. Je wordt gemist hier <3
    Maar ehm, verder, zoals hierboven al gezegd is, met een vriend of een andere vertrouwenspersoon gaan praten zou misschien kunnen helpen? Of inderdaad wat dingen zoeken om je mee bezig te houden, om je af te leiden?
    Anyway, nog eens ontzettend veel sterkte <3
    Hier nog een pug en een hug om je op te vrolijken:


    [ bericht aangepast op 3 okt 2017 - 7:59 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Aaw, sterkte Ads!!


    -

    Eerlijk gezegd? Zoals je het nu opschrijft, klinkt het als een depressie. En ik raad je ten sterkste aan om een psycholoog op te zoeken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik weet heel goed hoe je je voelt, ik wil alleen maar zeggen geef het de tijd en praat erover!


    Let's see the eight world wonders, Before we six feet under.

    Oh, lieve Ads... Wat klote dat je je zo naar voelt.
    Het klinkt niet als een fijne optie, maar met een psycholoog praten, helpt echt. Houd alsjeblieft in gedachte dat het langzaam wel weer goed komt, het kan niet voor altijd slecht blijven. Er zijn heel veel mensen die ontzettend veel om je geven en je hebt je in vele harten weten te werken. In ieder geval in die van mij.
    Het is naar, maar je moet blijven doorzetten. Deze tijd van het jaar helpt natuurlijk ook niet mee. Zet door, denk aan alle positieve dingen, denk aan iedereen die van je houdt en zou een psycholoog op.

    (H)


    look at the stars, look how they shine for you;