Dus ja, ik ben opzoek naar nieuwe theesmaakjes!
Ik ben zelf een enorme fan van Tea4you, een site waar ik altijd thee online koop. Het bedrijfje zit zelf in Barneveld, dus niet eens zo ver van mij vandaag! Echt ik ben in love met die site! Ze hebben zo ontzettend veel thee en ik heb ook vaak wat besteld en er een pakketje van gemaakt voor vriendinnen.
Maar goed, ik heb net twee weg moeten doen omdat ik die echt niet te hachelen vond (Rooiboshoning (wat raar is want daar houd ik meestal van, maar deze was niet lekker), Fung Shui-harmonie). Ik heb nu een hele mooie lade waar ik mijn thee in bewaar (echt van die schenkthee, dus niet in zakjes ofzo). Daarin ligt nu Winter-thee (zwart, cranberry, appel, maretak, steranijs, kaneel, zwarte bes, ect), Ladiesthee (zwart, bergamot met stukjes sinasappel - soort earl grey), rozengeur (zwart, rozenbloesem) en lotus-bloesem (zwart, zonnebloembloesem met rozenbloesemaroma). Tot nu toe dus allemaal zwart, maar ik weet niet zeker of ik groen en wit niet lekker zou vinden. Ik hou wel van iets zoets, maar met fruitsmaak heb ik niet zoveel. Ik wilde bijvoorbeeld nog kersenbloesem en vanille proberen of jasmijn thee.
Maar goed, aan alle theeleuten hier dus, wie kent er nog lekkere smaakjes die ik moet proberen? Of wat vinden jullie nou echt lekkere thee? ^^
Zijn er trouwens nog meer mensen die hier thee halen? Of halen jullie nog ergens anders? Ik ben wel benieuwd naar jullie theeverhalen!
Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.