• Hoihoi! Over een maand word ik 13 en nou wil ik een feestje gaan geven voor 9 kinderen in totaal. De meesten zijn al 13, en een paar zijn er nog 12. Nou weet ik niet zo goed wat ik moet gaan doen. Hebben jullie ideeën?
    Er zijn wel een paar “regels”:

    1. Geen gewone feestjes zoals “bakken” of “paintball.”
    2. Geen slaapfeestje ofzo, want dat kan niet bij mij thuis.
    3. Het liefst wel iets doen, dus niet een beetje zitten of bowlen, waarbij je 9 van de 10 minuten zit
    4. Niet iets super meisjes achtigs, dus geen make-up feestje ofzo


    -

    Dat lijkt me logisch. Een harry potter themed feestje. Met een photowall en boterbier, je kan ook nog een triviaspel maken.


    Firm believer of all that is magic

    je kan ook lekker met zijn allen naar de mac, of de bios, iets simpels doen, door de stad slenteren


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Mt want ik zoek ook ideeën.


    <3

    Ik raad het spel Weerwolven van Wakkerdam aan. Het is een rollenspel dat te spelen is vanaf 8 personen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Lasergamen of karten :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gaz schreef:
    Ik raad het spel Weerwolven van Wakkerdam aan. Het is een rollenspel dat te spelen is vanaf 8 personen.



    Dit is idd erg tof!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)