• Een lijstje waarin ik graag dingen wil zetten die ik zou willen doen voordat ik deze wereld verlaat. Hebben jullie ook dingen die jullie heel graag nog zouden willen doen voordat het zover is? En heb je hier ook een datum aan vastgepind of heb je een instelling zoals ik en maakt dat je niet uit?

    Ja, ik wil heel graag een keer in een luchtballon. Dat heeft voor mij echt heel erg veel magie.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik wil Engeland rondreizen met m'n beste vriendin. Onder andere langs Londen en Newcastle, waar de twee mensen vandaan komen die ervoor hebben gezorgd dat ik mijn beste vriendin heb leren kennen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Had ik wel, maar inmiddels niet meer, want dan heb ik heel erg het idee dat ik iets nog 'moet', anders is mijn leven niet compleet of niet goed. Zo van 'ik moet dit nog doen anders kan ik niet gelukkig sterven'. En dat wil ik niet, ik wil gewoon zien wat er op mijn pad afkomt (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    VeniVidiVici schreef:
    Ja, ik wil heel graag een keer in een luchtballon. Dat heeft voor mij echt heel erg veel magie.

    Oh dat is gaaf! Ik wilde dat eerst ook totdat ik erachter kwam dat ik toch wel een beetje last heb van hoogtevrees haha.

    Gaz schreef:
    Ik wil Engeland rondreizen met m'n beste vriendin. Onder andere langs Londen en Newcastle, waar de twee mensen vandaan komen die ervoor hebben gezorgd dat ik mijn beste vriendin heb leren kennen.

    Klinkt goed. ^^

    Varekai schreef:
    Had ik wel, maar inmiddels niet meer, want dan heb ik heel erg het idee dat ik iets nog 'moet', anders is mijn leven niet compleet of niet goed. Zo van 'ik moet dit nog doen anders kan ik niet gelukkig sterven'. En dat wil ik niet, ik wil gewoon zien wat er op mijn pad afkomt (:

    Hm. Nee, ik denk ook niet dat je het zo moet zien. Het is eerder een streven dan een moeten. Want anders is het inderdaad wel een zwaar leven als je je vastbindt aan dingen die je nog moet doen.

    Leuk lijstje!

    Ik heb zelf ook eens zoiets gemaakt. En eigenlijk heb ik alles van dat lijstje gedaan. Dus het is misschien wel tijd om nieuwe doelen te stellen...
    Momenteel heb ik alleen op korte termijn dingen die ik supergraag wil doen, maar dat zijn niet zo van die spectaculaire dingen haha. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Er zijn in ieder geval wel landen/steden waar ik heel graag een keer heen wil. Zuid-Afrika (dat zeker, gezien mijn vader daar is geboren), Ierland, Noord-Ierland (om het UK-kwartet compleet te krijgen), Rome, Japan en India.
    Voor de rest wil ik heel graag een kat. (Mijn moeder is allergisch...) En er zijn wel meer huisdieren die ik graag een keer zou hebben, eigenlijk. :')
    En ik wil ook een keer een poëziebundel laten drukken, misschien is dat het meest dichtbij in de toekomst. Maar ook 'gewoon' een studie voltooien, een goede baan vinden en met iemand gaan samenwonen/trouwen staan op het programma, whahaha. Ben nog wel even bezig, denk ik. Oh ja en coole sporten/stunts doen zoals kitesurfen en parachutespringen. Het probleem is vooral de prijs van al het leuke...


    Anyway, leuk lijstje!!


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Oh, superleuk lijstje! Ik kan me in een heleboel dingen ook erg vinden.

    Zelf wil ik vooral enorm veel reizen, zo lijkt het mij ook ontzettend gaaf om een jaar in het buitenland te studeren. Verder wil ik absoluit eens roadtrippen door de VS, en Thailand, Sri Lanka, Zuid-Afrika en Australië zien. Verder staan er vooral kleinere dingen op mijn lijstje, zoals wel pas in de toekomst, haha een job vinden die ik echt ontzettend leuk vind, in mijn droomhuis wonen, kinderen krijgen en die dingen, haha.

    En oh ja, een boek uitgeven! Dat is ook iets wat ik echt zou willen doen.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2017 - 15:47 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik wil in ieder geval graag trouwen met mijn verloofde. Verder weet ik het niet wat ik wil.


    26 - 02 - '16

    Scandal schreef:
    Leuk lijstje!

    Ik heb zelf ook eens zoiets gemaakt. En eigenlijk heb ik alles van dat lijstje gedaan. Dus het is misschien wel tijd om nieuwe doelen te stellen...
    Momenteel heb ik alleen op korte termijn dingen die ik supergraag wil doen, maar dat zijn niet zo van die spectaculaire dingen haha. =P

    Dank je!

    Wauw, zo te zien heb je al genoeg leuke dingen gedaan! ^^

    Eurus schreef:
    Er zijn in ieder geval wel landen/steden waar ik heel graag een keer heen wil. Zuid-Afrika (dat zeker, gezien mijn vader daar is geboren), Ierland, Noord-Ierland (om het UK-kwartet compleet te krijgen), Rome, Japan en India.
    Voor de rest wil ik heel graag een kat. (Mijn moeder is allergisch...) En er zijn wel meer huisdieren die ik graag een keer zou hebben, eigenlijk. :')
    En ik wil ook een keer een poëziebundel laten drukken, misschien is dat het meest dichtbij in de toekomst. Maar ook 'gewoon' een studie voltooien, een goede baan vinden en met iemand gaan samenwonen/trouwen staan op het programma, whahaha. Ben nog wel even bezig, denk ik. Oh ja en coole sporten/stunts doen zoals kitesurfen en parachutespringen. Het probleem is vooral de prijs van al het leuke...


    Anyway, leuk lijstje!!

    Jaaa reizen. <3
    Die dingen zoals een baan krijgen/samenwonen etc wil ik later ook wel, maar dat zijn van die dingen die ik niet echt op zo'n lijst wil zetten haha.

    Dankje!

    Motunui schreef:
    Oh, superleuk lijstje! Ik kan me in een heleboel dingen ook erg vinden.

    Zelf wil ik vooral enorm veel reizen, zo lijkt het mij ook ontzettend gaaf om een jaar in het buitenland te studeren. Verder wil ik absoluit eens roadtrippen door de VS, en Thailand, Sri Lanka, Zuid-Afrika en Australië zien. Verder staan er vooral kleinere dingen op mijn lijstje, zoals [/s]wel pas in de toekomst, haha[/s] een job vinden die ik echt ontzettend leuk vind, in mijn droomhuis wonen, kinderen krijgen en die dingen, haha.

    En oh ja, een boek uitgeven! Dat is ook iets wat ik echt zou willen doen.

    Dankje!

    ZOveel mensen die willen reizen. Zo leuk. ^^
    En boeken uitgeven. Hoe vet zou het zijn als we in de toekomst een heleboel users van Q hebben die allemaal een eigen boek in handen hebben.

    Broughton schreef:
    Ik wil in ieder geval graag trouwen met mijn verloofde. Verder weet ik het niet wat ik wil.

    Ook al een mooi streven! ^^

    Wat een leuk lijstje! In het reizen kan ik me zeker vinden. (; Ik wil een acteerjob gevonden hebben (yep kinderdromen, maar niettemin dromen), wil ik vloeiend minstens vijf talen spreken (en met vloeiend bedoel ik op het niveau dat ik over gecompliceerde en niet-alledaagse onderwerpen kan praten, eigenlijk op moedertaalniveau) en gelukkig zijn met mijn lief/man/vrouw/wat het ook wordt. (:

    [ bericht aangepast op 12 sep 2017 - 12:46 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried