• Disclaimer: ik zou eigenlijk moeten studeren, maar aan de lengte van dit topic zullen jullie wel zien hoe goed dat gaat. (Y)
    Oh ja, en het verhaal is niet zo spannend, maar goh, misschien verveel je je wel, of houd je van leedvermaak.

    Ik zit momenteel in mijn herexamens. Wat betekent dat ik nu moet blokken voor mijn examens. Ik heb vandaag een examen gehad, en morgen heb ik er weer een. Dit is vrij vlot achter elkaar voor examens op de universiteit. Vanaf afgelopen woensdag had ik voor mijn doen toch nog wel redelijk gestudeerd. Donderdag ging goed, vrijdag net hetzelfde. Ik was gemotiveerd, ik had concentratie op bepaalde tijden (wat ik vaker ook helemaal niet heb, sooo, win!). Zaterdag ging niet zo goed, en was ik doodmoe, maar zondag ging ook weer vrij vlotjes. Ik had zelfs het gevoel dat mijn examens goed gingen komen, hahahaha. Dus uiteraard voelde ik dat er iets mis was. Alles ging een beetje te vlot. Dat klopte niet. Nu, ik stopte netjes op tijd met studeren, vroeg op de avond, en ik had net die dag ontdekt dat het ontspannend kan zijn om een bal tegen de muur de gooien en weer op te vangen. Zodoende ging ik dat ook na het studeren doen. Heerlijk is dat om al je frustraties eruit te gooien.
    Enfin, lang hoefde ik niet te wachten om dat ding wat in de soep ging lopen. Maandag ofwel gister ofwel de dag voor mijn examen, was mijn concentratie en motivatie weg. Leren ging maar heel langzaam, en moeilijk. Ik had moeite met dingen opnemen. Maar goed, dat kan gebeuren. Dat is jammer. 's Avonds ging ik zoals gepland naar Leuven vertrekken. Ik had een lange overstap in Luik, wat ik niet zo erg vind. Ik moest echter een klein beetje naar het toilet. Even twijfelen of ik in de volgende trein zou gaan, maar ik ga niet graag naar het toilet in de trein als ik alleen ben. Dus, in Leuven aangekomen, en zoals normaal pak ik dan de bus. Echter, deze bus reed niet de stad in, maar de ring op. Dat kan, de vorige keer was dat ook, en reed hij weer terug de stad in. Haha, nee, deze dus niet. Ik gauw op het stopknopje geduwd. De bus stopt in de middle of nowhere. In de verte zie ik het gemeentehuis van Leuven liggen, ergens in een dal, mooi verlicht, schoon uitzicht. Gauw steek ik de straat over naar de andere bushalte om te kijken wanneer er een bus terug gaat. Gelukkig kwam er al gauw een. Ik kende die bus, en ik wist dat die vlak bij mijn huis zou stoppen. Haha, nee, ook al niet. Daar stond ik mooi terug op het station van Leuven, toch wel vrij nodig naar het toilet moetende. Blijkt dat het kermis is in Leuven nu, en dat er geen bussen door het centrum rijden, dus moest ik die hele weg naar mijn kot lopen. (Dat is overigens te doen, maar ik neem toch het liefst de bus met een zware tas of koffer.) Heel Leuven was feest aan het vieren. Bedankt. En ik had gister en vandaag spierpijn in mijn polsen en armen van het gooien van de bal maandag.
    Wat een leven! Dat is nu weer typisch mij, dat dit mij overkomt. Aldus, ik hoop dat ik je geamuseerd heb. Nog een fijne dag verder. Hier een gif van mijn week zover.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wat vervelend allemaal. :/ Zoiets zou mij ook nog kunnen overkomen. Naast deze vervelende dingen, hoop ik dat je wel goede herexamens zal afleggen. Veel succes nog met studeren!


    Ik wil een tuin vol egels