• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik had letterlijk net zo'n harde bloedneus dat 1) ik 4 keukenpapiertjes heb doorweekt, 2) me effing flauw voel en 3) mijn dekbed heb verkloot.

    Yay voor 1 september.


    Heaven is a place that we all have

    Oh maar ik zie mijn wederhelft wel terug dus ik ben redelijk oké


    Heaven is a place that we all have

    Scholen zijn tegenwoordig zo slecht geregeld, kan er met mijn hoofd niet bij. Laat ze daar ook maar eens naar kijken.

    Al drie dagen gewoon zo kapot zijn dat je niet meer kunt functioneren. Hoe kom ik nog overeind in de ochtend? Oh ja, die miniscule blaas die me naar beneden laat rennen. Jup.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik wil niet hardlopen, ok? Ik haat het maar mijn astma zegt echt nee tegen de hele tijd die verschillende tempo's, ik hoef niet voor de rest van de dag hoofdpijn en benauwdheid thanks


    i wanna die with you once or twice.

    Ugh ik wil ook niet naar deze afspraak

    Ik wil wel naar huis, ik wil echt echt even naar huis. Kan het niet al zes uur en tien minuten later zijn? Alsjeblieft?


    i wanna die with you once or twice.

    Jemig, wat een rotdag nu al, hahaha. Gaat geweldig dit.


    i wanna die with you once or twice.

    Hmm typisch weer. Ik voel me beter maar under the surface voel ik alle worry and crazybitch modus bubbelen and boi I need to keep it together this weekend. Volgende week is voor mezelf. I can do this. I need to do this. Now is not the time to be weak. Ik moet m'n verdomde regellijstje herinneren. Niet overly attached, niet te weinig attached, niet te vriendelijk, niet te afstandelijk, altijd aardig, altijd geduldig. Who am I kidding. I'm ready for a bloody rampage.


    The truth is out there.

    En naar huis. Na zeven weken. Pfoe.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Het frustreert me dat ik zo boos kan worden om zoiets doms als slechte wifi in mijn slaapkamer.

    Kom op, An. Jemig.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Nog vier en een half uur
    Nog hardlopen
    Nog een gesprek
    Nog een ander gesprek
    Nog thee drinken en middageten

    Ok
    Ik kom deze uren wel door hoop ik ugh


    i wanna die with you once or twice.

    Dit is dus precies waarom ik niet houd van plannen maken op de dag zelf, want ik werd net wakker en las dat er was afgesproken om over dertig minuten bij mij te verzamelen, ugggh


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ga Game Grumps en Jacksepticeye live zien aaaaaaa *O*


    Caution first, always.

    Mercer schreef:
    Ik ga Game Grumps en Jacksepticeye live zien aaaaaaa *O*



    AAA c:


    I'll see you on the dark side of the moon

    Levitan schreef:
    (...)


    AAA c:


    AAAAAAAAAAAA!!!!! <3


    Caution first, always.