• Want omstreeks vandaag (ofzo) is mijn account ongeveer precies een jaar oud.

    Geen idee hoe oud het werkelijk is, want Q is kennelijk in de war wat betreft de dagen.

    Anyway.

    Ik ga dadelijk taart eten. Dan wel voor mijn schoonmoeders verjaardag, maar ik hou mijn accountverjaardag in mijn achterhoofd. Happy birthday to me! (cat)


    oi, suzy



    Gefelicteerd en enjoy ur cake *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Gefeliciteerd met je account (en je schoonmoeder, maar een mens moet prioriteiten stellen in het leven)! *O*

    En nu je het zegt, ik geloof dat ik mijn eigen zevende Q-jaardag heb gemist, want dat was al ruim twee maanden geleden inmiddels.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Je Q-verjaardag is op 9 september! Bijna, dus. *O*


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ah, gefeliciteerd alvast! Hier is je eigen taart en veel plezier bij je schoonmoeder in elk geval (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Zoals hierboven ook al gezegd is, is je Q-bday op 9 september!
    Maar in ieder geval alvast gefeliciteerd!


    Als je je muis op data op je profiel of bij verhalen/quizen/etc. dan kan je de exacte datum zien.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2017 - 16:28 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Gefeliciteerd alvast! Geniet van de taart :Y)


    26 - 02 - '16

    Gefeli!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    HaIe schreef:
    Zoals hierboven ook al gezegd is, is je Q-bday op 9 september!
    Maar in ieder geval alvast gefeliciteerd!


    Als je je muis op data op je profiel of bij verhalen/quizen/etc. dan kan je de exacte datum zien.

    Dat is echt de laatste plek waar ik zou zoeken, thanks!

    Haha, dank jullie wel allemaal! De taart - zowel de virtuele als de werkelijke - was erg lekker. :Y) Deze smiley lijkt ineens erg toepasselijk, haha.


    oi, suzy