Oké ik ben echt even heel erg pissed nu. Mijn zus, leuk dat ze langskomt terwijl ik op het huis van mijn ouders pas, maar ze breekt de hele tent af hier. Ik moet per se eten wat zij eet, terwijl zij super druk is met diëten en dat het laatste is waar mijn hoofd nu naar staat, en dat zou ik prima vinden als ik er niet zowat ziek van zou worden. "Hier krijg je geheid geen last van je darmen van" Nou verklaar dan maar eens waarom ik sinds jij hier bent, alle ellende is begonnen en ik loop met vreselijke krampen in mijn buik. Daarbij, prima dat je kookt, maar ruim dan ten minste even verpakkingen op. Je slokt de hele dag al mijn energie op, door continu mij tegen de haren in te strijken, om 's avonds te zeggen "ik ga naar bed, want ik ben echt super moe" om mij vervolgens met alle shit achter te laten; een aanrecht vol afwas, lege verpakkingen, een smerig fornuis - wat ik mag schoonmaken vanwege al het ongedierte wat er op af kan komen - en een hond die uit moet terwijl ik ook gewoon moe ben door met name jou.
URGH!
Ik ben het zat om jouw shit op te moeten ruimen terwijl jij er eten van kookt waar ik fucking ziek van word. FUCK YOU FUCK YOU FUCK YOU! Oh ja en als mijn ouders thuiskomen en zien dat het hier een bende is, doordat jij gewoon geen fuck doet hier, is het ook nog eens mijn fucking schuld, want jij hoorde hier niet eens te zijn!