• [ bericht aangepast op 18 aug 2017 - 13:43 ]


    Reality's overrated.

    Ik heb de story online gezet dus klik als je het wilt zien, lol, of een abo wilt nemen of whatever. (wbw)

    Nu ga ik straks meer schrijven. *O*

    [ bericht aangepast op 25 aug 2017 - 17:48 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Petersen schreef:
    (...)

    Lol, Dominic zit er zelfs ook in. HAHAHA


    Dominic heb ik wel een keertje gezien maar niet heel impressive. Ik heb alleen random afleveringen gezien though? Idk. Ik weet wel grote lijnen maar ken niet alle karakters.


    Reality's overrated.

    Jorja schreef:
    (...)

    Dominic heb ik wel een keertje gezien maar niet heel impressive. Ik heb alleen random afleveringen gezien though? Idk. Ik weet wel grote lijnen maar ken niet alle karakters.


    Oh lol HAHAHA. Dat kan ook natuurlijk. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ze zijn beide wel bae in The Flash, maar Dom is echt een side character. Hij is een beetje doorgedraaid lol. Maar in Legends of Tomorrow zitten ze every episode. :Y)


    Danmarks Dynamite.

    Clutterbuck schreef:
    Ze zijn beide wel bae in The Flash, maar Dom is echt een side character. Hij is een beetje doorgedraaid lol. Maar in Legends of Tomorrow zitten ze every episode. :Y)


    Omg, zitten ze daar ook in? Wajow confusing af. HAHAHAHA


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Petersen schreef:
    (...)

    Omg, zitten ze daar ook in? Wajow confusing af. HAHAHAHA


    Ja maar dat is ook uit Arrowverse. Zeg maar The Flash, Arrow, SG en Legends of Tomorrow crossen super vaak over naar elkaar. Volgensmij zijn hun characters gemaakt in the Flash, maar gaan ze uiteindelijk bij de groep van Legends. Net als dat Sara Lance als het goed is eerst in Arrow zit.
    Het heeft wel wat, maar ik moet toegeven dat het soms moeilijk kijken is.

    Barry had bijvoorbeeld Arrow ontmoet al voordat The Flash begon, waardoor je dus bijna eerst die aflevering uit Arrow moest kijken om het te snappen.. Maar het is te doen. :Y)


    Danmarks Dynamite.

    Ik moet wel zeggen dat ik The Flash echt leuk vind. Ze leggen alles uit voor zijn krachten met 'logische' dingen.
    Terwijl SG gewoon alien is en dat's dan zo simpel.


    Danmarks Dynamite.

    Clutterbuck schreef:
    (...)

    Ja maar dat is ook uit Arrowverse. Zeg maar The Flash, Arrow, SG en Legends of Tomorrow crossen super vaak over naar elkaar. Volgensmij zijn hun characters gemaakt in the Flash, maar gaan ze uiteindelijk bij de groep van Legends. Net als dat Sara Lance als het goed is eerst in Arrow zit.
    Het heeft wel wat, maar ik moet toegeven dat het soms moeilijk kijken is.

    Barry had bijvoorbeeld Arrow ontmoet al voordat The Flash begon, waardoor je dus bijna eerst die aflevering uit Arrow moest kijken om het te snappen.. Maar het is te doen. :Y)


    Ja, vooral dat laatste vind ik klojo, want dan krijg je zoals heel vaak met SG 'kijk dit verder in The Flash' etc, en dat vind ik echt klojo leef. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Clutterbuck schreef:
    Ik moet wel zeggen dat ik The Flash echt leuk vind. Ze leggen alles uit voor zijn krachten met 'logische' dingen.
    Terwijl SG gewoon alien is en dat's dan zo simpel.


    Dat klinkt op zich wel leuk, probs had ik dat voor SG moeten zien en wie weet had ik dat dan nog wel leukerder (dat is geen woord maar yolo) gevonden. :W


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    @ Lieke, ja klopt. Dat is ook inderdaad annoying. Maar dat komt denk ik omdat ze met TF meer kijkcijfers halen.
    @ Lieke, Ik heb nu een kort begin van Arrow gezien, ik kijk the Flash en ik ga zo dus Legends proberen. Maar ik vind vergeleken met hun dat SG echt een slappe serie is die alleen maar draait om relaties. The Flash heeft dat ook wel heel erg met Iris en Barry (iedereen shipt hun, ik vind het fucking annoying.)
    Maar het is niet het hoofdonderwerp van de serie, waar het bij SG steeds meer op begint te lijken.
    Als ik jouw was zou ik echt een poging wagen met The Flash. :Y)


    Danmarks Dynamite.

    Hij heeft zo'n puntneusje, super cute.


    Danmarks Dynamite.

    Clutterbuck schreef:
    @ Lieke, ja klopt. Dat is ook inderdaad annoying. Maar dat komt denk ik omdat ze met TF meer kijkcijfers halen.
    @ Lieke, Ik heb nu een kort begin van Arrow gezien, ik kijk the Flash en ik ga zo dus Legends proberen. Maar ik vind vergeleken met hun dat SG echt een slappe serie is die alleen maar draait om relaties. The Flash heeft dat ook wel heel erg met Iris en Barry (iedereen shipt hun, ik vind het fucking annoying.)
    Maar het is niet het hoofdonderwerp van de serie, waar het bij SG steeds meer op begint te lijken.
    Als ik jouw was zou ik echt een poging wagen met The Flash. :Y)


    Ja, ga ik zeker doen tbh, bc het klinkt nu wel meer bae en sowieso bc Wentworth & Dominic wil ik het zien. Hehehe. Maar ik wacht even bc ik weet niet hoe ik met school ga zitten en als ik dan meteen addicted raak aan een nieuwe serie, is niet zo'n goed idee tbh. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Clutterbuck schreef:
    Hij heeft zo'n puntneusje, super cute.



    Daar wil je echt tegenaan drukken, HAHAHA.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Petersen schreef:
    (...)

    Ja, ga ik zeker doen tbh, bc het klinkt nu wel meer bae en sowieso bc Wentworth & Dominic wil ik het zien. Hehehe. Maar ik wacht even bc ik weet niet hoe ik met school ga zitten en als ik dan meteen addicted raak aan een nieuwe serie, is niet zo'n goed idee tbh. :'D


    Is goed, CANT WAIT UNTIL URE GONNA DO IT. Legends is tot nu toe ook echt geniaal. :Y)


    Danmarks Dynamite.

    Petersen schreef:
    (...)

    Daar wil je echt tegenaan drukken, HAHAHA.


    IM SCREAMING. YES.


    Danmarks Dynamite.