So hey!
Voorheen gebruikte ik altijd een simpele, klassieke schoolagenda. Daarna ging ik over op een notitieboekje dat echt niet overzichtelijk was. Vervolgens kwam mijn roze (maar gepimpte) huishoudagenda in mijn leven. En nu heb ik een bullet journal gekocht!
Het kriebelde altijd al om een bujo te kopen, maar ik was altijd bang dat ik het snel voor gezien zou houden. Niet creatief genoeg, weet je wel, dat soort excuses. Maar nu ga ik mezelf dwingen om ermee te werken. Mijn roze agenda, die nu nog in gebruik is, biedt toch niet genoeg ruimte om mijn eigen plannen te maken en om overzichtelijk te houden wat ik nu eigenlijk voor school moet doen. Mijn bujo wordt dus gewoon mijn agenda, eigenlijk, met meer ruimte voor notities.
Ik heb er nu nog niet in geschreven - het prijsstickertje zit er zelfs nog op - maar ik ben nu ideeën aan het opdoen en pinterest enzo aan het bekijken. Ik ben stiekem een beetje bang om te beginnen lol.
Wie heeft er ervaring met bullet journals, wie heeft tips en wie was net als ik te schijterig om eraan te beginnen?
oi, suzy