Eledhel schreef:
(...)
Jup, dat probleem had ik ook. Het kwam er uiteindelijk op neer dat ik al tijden geen column meer heb geschreven, vanwege gebrek aan tijd maar omdat ik ook geen onderwerpen wist, dus ben ik sinds kort geen columnist meer.
Ik denk dat dit voor zeker 90% van de columnisten die gestopt is, geldt.
In dat opzicht heb ik gewoon veel chance gehad dat ik steeds net op tijd nog iets had om over te schrijven. Maar ik schrijf ook écht maar eens in de 3 weken, de maximumperiode, omdat ik echt niet meer weet wie wat graag leest.
Seaworth schreef:
Misschien de columns een forumonderdeel maken wat ook bij actieve topics van? En dan topics van "Columns van (...)" en dergelijke. Dat wordt meer gelezen, hoewel het wel meer een forumding wordt dan.
'Columns van ...' bestaat al:
deze is van mij bijvoorbeeld en deze van
Eledhel. Je komt er door in het columnscherm op een naam te klikken.
Maar ik vind dat op zich ook al zo verborgen staan.
Goh, ik weet eigenlijk niet wat ik van dit idee moet denken. Het is een interessant idee, maar een column is geen topic langs de ene kant. Dit moet nog eventjes borrelen. Want het is een interessant idee om een forumonderdeel te maken.
Maar dan moeten er ook veel instellingen gewijzigd worden om alleen aan de columnisten rechten te geven om columns te posten in dat subforum. Hmm. Even laten borrelen.
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury