Oké, ik moet even wat kwijt over 2 weken geleden toen ik dus ongesteld was. Dit is iets wat me echt nog nooit is overkomen en ik heb heel google ook afgezocht waarom dit kon voorkomen en wat ik er aan kon doen.
Ik had ineens zweertjes aan de zijkant van mijn mond, net aan de binnenkant van m'n lippen en ik had zeer gevoelig tandvlees boven m'n snijtanden en bij 1 kies. Dat tandvlees werd redelijk rood en ook daar leek het alsof er wittige zweertjes op kwamen. Ik heb elke dag gewoon m'n tandengepoetst, dus ik vond het heel raar. 2/3de dag dat ik ongesteld was, kreeg ik een paar witte plekken onder mijn tong (bij het puntje van m'n tong). Ik heb heel google afgezocht en het bleek een soort schimmel of iets te zijn, maar ook dat het door hormonen kan komen of wanneer je je eetgewoontes aanpast. Ik was net een paar dagen in Engeland, dus ja mijn eetgewoontes waren echt drastisch veranderd en ik was ongesteld (hormonen en zo). Dus ik heb er elke dag opgelet en serieus, toen ik niet meer ongesteld was ging het ook weg.
Ik weet dat dit misschien niet heel duidelijk is, maar ik moest het even kwijt in dit topic. Van m'n tong had ik niet zoveel last en van het gevoelige tandvlees alleen als ik op mijn gezicht wreef om bv. mijn make-up eraf te halen. Maar die zweertjes precies aan de zijkant/binnenkant van mijn lippen was echt hel. Alles wat er langs kwam qua eten, deed zeer. Ik lik mijn lippen best wel vaak op een dag, dus mijn tong kwam er ook elke keer weer langs.
Nu is alles weg en zie ik er ook niks meer van terug, maar ik ga er over 2 weken wel echt even goed op letten.
Heeft iemand anders hier ook ooit zoiets meegemaakt toen ze ongesteld/zwanger waren?
[ bericht aangepast op 31 aug 2017 - 15:43 ]
"Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO