• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?


    Schrijf hier dan alles van je af. ✨

    [ bericht aangepast op 7 aug 2017 - 9:53 ]


    She's imperfect but she tries

    (nerd)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ik wil iets bakken, maar wat?


    <3

    Eigenlijk wil ik die username, maar mijn Gorillaz streak is zo sterk nu.


    Caution first, always.

    Eeeeen we zijn weer bij af.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sowieso ga ik weer MrGrey als username nemen over 2 weken.

    regrets


    Caution first, always.

    Als je geen sarcastisch antwoord wil, moet je niet keer op keer op keer naar de bekende weg vragen. Ik heb geen engelengeduld, nee, sue me.


    She's imperfect but she tries

    Well, I guess this is it...? I really need a hug right now.


    The sun will rise and we will try again.

    Ik wil zo graag alles voor iedereen fixen, maar een gebouw kan ook niet leunen op een pilaar die kapot is.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2017 - 19:21 ]


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Geweldig natuurlijk dat je onder de afzuigkap wilt roken, maar als je gaat slapen mag je echt wel leren dat ding uit te zetten. Klotegeluid.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik ben een betweter en ik ben er trots op.
    Puh


    Deep inside, I've never felt alive

    Wilberforce schreef:
    Ik ben een betweter en ik ben er trots op.
    Puh


    Ravenclaaaaw.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cranston schreef:
    (...)

    Ravenclaaaaw.

    Hahahaha, yaaaaaaaaaas


    Deep inside, I've never felt alive

    Helpwatdoejealseenjongeninteresseinjetoont? Dit soort dingen gebeuren mij nooit, dus ik heb geen idee hoe ik ermee om moet gaan, en ik vind hem aardig, maar ik ken hem verder pas net en ik weet nog helemaal niet wat ik van hem vind, en daarbij komt dat hij zes jaar ouder is dan ik. Misschien interpreteer ik het wel verkeerd, maar toch. Ik heb echt geen idee hoe ik hiermee om moet gaan :/


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ok, dus morgen komt er iemand van dat programma en ze klonk zo ontzettend blij toen ik soort van ja zei dat ik dus geen nee durf te zeggen, terwijl ik niet eens meer weet waarom ik nee wil / wilde zeggen. Wat is er hormonen? Doe normaal. Ik wil mensen blij maken, het is een zielig verhaal en ze wist het goed te verkopen ook. Weh. Wilde ik nee zeggen omdat ik daardoor het idee had dat ik een keuze had? Aan de andere kant, het is simpelweg urine, doe normaal en geef het af mensen worden er blij door en je doet iets goeds, don't be weird about it.


    I'm your little ray of pitch black.