• WANT ER ZIJN NU OOK TIDDLYTUBBIES, AKA BABIES VAN DE TELETUBBIES.



    Childhood ruined, somebody halp me


    Deep inside, I've never felt alive

    Ben ik dan de enige die ze echt ongelofelijk cuuuuute vind. Het zijn kleine baby teletubbies, like awwh! Ik wil ze knuffelen!(bloos)

    Wiarda schreef:
    maar kwamen die kindjes dan van dipsy die zijn antenne in po's hoofdcirkel stak of do they do the do


    Jip nee


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    maar kwamen die kindjes dan van dipsy die zijn antenne in po's hoofdcirkel stak of do they do the do


    Via die tv's op hun buik wisselden ze eitjes uit ofseu, en de Teletubbie met de meeste ruimte in de buik werd zwanger. (cat)
    Neem mij niet serieus. Ik zeg ook maar wat, lol. xp


    Smile. You're beautiful. <3

    Maar wat ik me dan afvraag; Waar komt die mini Momo Of hoe heette hij? vandaan? :w Er was toch maar één stofzuiger? :o

    [ bericht aangepast op 2 aug 2017 - 18:49 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Omg, wat schattig!!

    Deze kleintjes nemen de wereld over, duh... (cat)
    En die stofzuiger, tja.. Blijkbaar heeft het teveel koekjes gegeten en kreeg die ook een kleintje erbij. :'D


    One Who Travels A Higher Path.

    whahahahahaha omg xD
    eigg verschrikkelijk maar eg schattig !!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Hooverphonic schreef:
    WTFFF nee help omg
    Is dit een serieus tv programma?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Moh. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ze kunnen hier trouwens ook zo een horror film van maken en het zal nog creepy as fuck zijn ook.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Square schreef:
    (...)

    Jip nee


    Jip ja.

    Ben je dan niet nieuwsgierig hoe die kleintjes er zijn gekomen?

    Neem aan dat ze geen eieren hebben gelegd hoewel dat wel zou kunnen verklaren waarom er ineens zoveel kleintjes zijn.



    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Jip ja.

    Ben je dan niet nieuwsgierig hoe die kleintjes er zijn gekomen?

    Neem aan dat ze geen eieren hebben gelegd hoewel dat wel zou kunnen verklaren waarom er ineens zoveel kleintjes zijn.




    Omg yay team Jip hup team teletubbieseks


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    MrGrey schreef:
    Ben ik dan de enige die ze echt ongelofelijk cuuuuute vind. Het zijn kleine baby teletubbies, like awwh! Ik wil ze knuffelen!(bloos)

    Ik vind het raarder dat mensen ertegen zijn. Of dat zeggen ze alleen maar omdat er een remake van de Teletubbies is, maar dat is in mijn opinie nogal kortzichtig denken, gezien er zoveel andere remakes zijn van series. Boeiend. Alsof dit ook gekeken wordt.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2017 - 11:44 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Omg yay team Jip hup team teletubbieseks


    Inderdaad, yeah! Zo jammer dat ik die cheerleader smiley niet heb, die is hier zo geschikt voor.

    Maar eigenlijk ben ik ook heel benieuwd naar de geboorte. Misschien gaat het wel hetzelfde als bij een zeepaardje. Dat het mannetje zwanger word en daarna al die kleintjes eruit laat floepen.

    Ik bedoel, als ik geïnteresseerd mag zijn in hoe zeemeerminnen zich voortplanten en de geboorte bij hun gaat, waarom mag ik dan niet geïnteresseerd zijn in hoe dat gaat bij teletubbies? Het is allebei verzonnen dus.


    Physics is awesome

    Tragically schreef:
    Maar wat ik me dan afvraag; Waar komt die mini Momo Of hoe heette hij? vandaan? :w Er was toch maar één stofzuiger? :o


    Hij schijnt Noo-Noo te heten. Misschien is de mini geadopteerd? Of misschien is de stofzuiger een van de weinige wezens die zich kan voortplanten zonder mannetje? Die schijnen ook te bestaan.


    Physics is awesome

    Het zijn best schattige Tubbies, maar de echte vraag blijft gewoon: 'Hoe?'

    [ bericht aangepast op 4 aug 2017 - 21:15 ]


    Maybe I belong among the stars