• je een beetje bekent bent op quizlet. Ik krijg als ik een idee heb laat ik maar zeggen net 2 reacties ofzo. En dan die mensen die geband zijn [/lieve mensjes] die hun topics zaten altijd overvol ik vind dat zo stom he!


    I do not hook up.

    (...)

    Heb jij nog eena nder acount gehad?

    Ja Genocide en voor heen heette ik TikTakBOEM en daarvoor Billneukerx3


    I do not hook up.

    Agree

    Are we clear?
    xD sorry.

    Dan ken ik je wel,.x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Yaay, is goed.
    Mods, mogen we dan even geen slot?
    dan gaan we kijken wie er reageert! x'D

    Als het topic nergens over gaat en in het Off-Topic gedeelte staat, dan krijg je geen slot. Maar de titel moet nu eenmaal op de inhoud slaan. Dus die wordt dan sowieso verandert. Ik kan je niets garanderen. Zolang je je aan de regels houd krijg je geen waarschuwing. Overtreed je ze, wordt het topic gesloten en krijg je een waarschuwing.
    We kunnen immers geen uitzonderingen maken want dan krijgen we gezeik over discriminatie.


    Bored.

    Dan ken ik je wel,.x'D
    Oké, XD


    I do not hook up.

    (...)
    Als het topic nergens over gaat en in het Off-Topic gedeelte staat, dan krijg je geen slot. Maar de titel moet nu eenmaal op de inhoud slaan. Dus die wordt dan sowieso verandert. Ik kan je niets garanderen. Zolang je je aan de regels houd krijg je geen waarschuwing. Overtreed je ze, wordt het topic gesloten en krijg je een waarschuwing.
    We kunnen immers geen uitzonderingen maken want dan krijgen we gezeik over discriminatie.

    Is goed maar dan moet je wel de hoofdletters lezen straks XD


    I do not hook up.

    (...)
    Is goed maar dan moet je wel de hoofdletters lezen straks XD

    Topic titels in hoofdletters zijn ook verboden. Evenals berichten met alleen hoofdletters ><


    Bored.

    (...)
    Topic titels in hoofdletters zijn ook verboden. Evenals berichten met alleen hoofdletters ><


    Waarom moet je nooit bij de hema gaan werken?
    Xd

    @Barbara

    Geen idee?


    I do not hook up.

    (...)

    Waarom moet je nooit bij de hema gaan werken?
    Xd

    Ik werk er nu. En ze doen moeilijk als je een uurtje te vroeg bent omdat je verkeerd op de planning hebt gekeken. Dan mag je niet een uurtje meer werken want dan wordt je te duur. Als ik een uurtje extra werk kost ze dat 4.52 =='
    Daarbij wordt je eruit gesmeten als je niet flexibel genoeg bent. Een collega van me wordt waarschijnlijk ontslagen omdat ze door haar studie geen herfstvakantie had en dus niet kon werken. =='


    Bored.

    Das echt belachelijk!


    I do not hook up.

    (...)
    Ik werk er nu. En ze doen moeilijk als je een uurtje te vroeg bent omdat je verkeerd op de planning hebt gekeken. Dan mag je niet een uurtje meer werken want dan wordt je te duur. Als ik een uurtje extra werk kost ze dat 4.52 =='
    Daarbij wordt je eruit gesmeten als je niet flexibel genoeg bent. Een collega van me wordt waarschijnlijk ontslagen omdat ze door haar studie geen herfstvakantie had en dus niet kon werken. =='


    x) ze hebben er wel lekkere kaasbroodjes. (:

    Dan verander je je naam toch weer terug zodraa dat kan? :D

    Vind k ook als k een topic maak kryg k max. 7 rea tenzij het erg s dan krijg k 20.