Het Vertrouwenspersonen spel
Hoi allemaal! Met het vertrouwenspersonen team hebben we bedacht om een nieuw project te starten, namelijk het vertrouwenspersonen-spel. Hoe werkt het? Simpel, het lijkt eigenlijk een beetje op het topic "over de streep" en "stelling van de week". We zullen iedere week een nieuwe stelling, persoonlijke vraag of foto plaatsen. Deze zijn verdeeld over acht thema's, namelijk: gezondheid, hulp, thuis, sociale contacten, relatie, studie en beroep, vrije tijd en zingeving. Het is de bedoeling om die week met elkaar in gesprek te gaan over het onderwerp van die week. Iedereen die antwoordt doet automatisch mee. Moet ik dan elke week per se meedoen? Nee, meedoen staat helemaal vrij. Voel je ook nooit verplicht antwoord te geven op een vraag die je liever niet beantwoordt. Waar komt dit idee eigenlijk vandaan? Het spel is lichtjes gebaseerd op het spel 'Een Steekje los?'. Het doel is om met elkaar in gesprek te gaan over (psychische) gezondheid en kwaliteit van leven. Klik hier als je meer wilt weten. Het onderwerp van deze week houdt me bezig, maar ik wil liever niet mijn antwoord open op het forum hebben staan. Dat is geen enkel probleem! Voel je vrij om een vertrouwenspersoon een berichtje te sturen over het onderwerp van die week. Wij hebben zwijgplicht, dus het zal vertrouwelijk worden behandeld. Dus, om het spits af te bijten, dit is het onderwerp van deze week:
|
[ bericht aangepast op 17 aug 2017 - 11:17 ]
[ bericht aangepast door een moderator op 29 juli 2017 - 20:45 ]
It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso