• Hallo allemaal!

    Ik realiseer mij dat ik wellicht een beetje laat ben -aangezien ik volgende week dinsdag ochtend op vakantie ga-. maar ik bedacht me dat het wel handig zou zijn om uit te zoeken hoe het met mijn ov-chipkaart zit. Het is namelijk zo dat ik vorig jaar met een HBO ben gestart, na drie maanden ben gestopt en toen heb ik mijn OV-chipkaart gedeactiveerd. Nu probeer ik online te vinden wat ik moet doen om hem weer te her activeren, maar natuuuurlijk kan ik dat nergens vinden.
    Dus iemand die dit ook heeft gehad of weet wat ik moet doen? Help? Ik heb lichtelijks stress nu :')


    You were born original, don't die as a copy.

    Opnieuw voor aanmelden en ophalen?


    Seasons will change, but I shall remain

    Oscura schreef:
    Opnieuw voor aanmelden en ophalen?


    Nou ja ik zit op studentenreisproduct.nl en daar staat dit:

    Let op: heb jij je OV-chipkaart al eens gekoppeld?
    Je hoeft niet altijd je OV-chipkaart (opnieuw) te koppelen. Heb jij je studentenreisproduct tijdelijk stopgezet en heb je GEEN nieuwe OV-chipkaart? Dan is koppelen niet nodig.
    Ga dan naar Mijn DUO om je studentenreisproduct opnieuw aan te vragen.
    Heb je WEL een nieuwe OV-chipkaart of heb je deze nog niet eerder gekoppeld? Dan is koppelen wel nodig.

    Nu zit ik dus op mijn.dou.nl te kijken, maar daar staat nergens studentenreisproduct aanvragen....help :')


    You were born original, don't die as a copy.

    Kun je Duo niet bellen ofs, wat je moet doen?


    ~My Mind Is Free~

    Mankind schreef:
    Kun je Duo niet bellen ofs, wat je moet doen?


    Ja ze zijn van 09:00 -17:00 open, dus ik ga morgen sowieso even bellen voor de zekerheid. Maar hoopte stiekem dat iemand hier me meer kon vertellen :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik kon mijn studentenreisproduct gewoon ophalen nadat ik een nieuwe studie had doorgegeven bij de DUO.

    Ik moest studiefinanciering aanvragen (0 ingevoerd dat ik wilde lenen) en aangegeven dat ik ov wilde. Dan moet je het koppelen aan je bestaande kaart als je die hebt en moet je het ophalen bij zo'n automaat


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    Ik moest studiefinanciering aanvragen (0 ingevoerd dat ik wilde lenen) en aangegeven dat ik ov wilde. Dan moet je het koppelen aan je bestaande kaart als je die hebt en moet je het ophalen bij zo'n automaat


    Ja maar dat heb ik dus allemaal al gedaan, hij is gekoppeld enzo alleen gedeactiveerd. Morgen maar even langs zo´n paal rijden en duo bellen :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Doofenshmirtz schreef:
    Ik kon mijn studentenreisproduct gewoon ophalen nadat ik een nieuwe studie had doorgegeven bij de DUO.


    Hmmm, nou ik heb hem in ieder geval doorgegeven, dus lets hope it works :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ja maar dat heb ik dus allemaal al gedaan, hij is gekoppeld enzo alleen gedeactiveerd. Morgen maar even langs zo´n paal rijden en duo bellen :'D


    Ik kan dat pas 2 weken voor 1 september activeren volgens mij.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Is je ov bij duo stopgezet of heb je je gehele kaart gedeactiveerd??


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    M0NA schreef:
    Is je ov bij duo stopgezet of heb je je gehele kaart gedeactiveerd??


    Eeeh ik heb bij zo'n paal mijn studentenreisproduct stop gezet :'D


    You were born original, don't die as a copy.