•       Beste mensen van Q, ik wil jullie graag welkom heten bij Quizlet Late Night. Het is een initiatief dat door mij genomen is in de hoop om de sfeer van Q wat levendiger te maken. Als jullie geïnteresseerd zijn, lees dan vooral verder.
          Het idee gaat als volgt: elke dag vanaf 22:00 uur draai ik aan het rad van spelletjes. (wheeldecide.com) Hierop staan vijf opties: Truth or Dare, Never Have I Ever, TMA-tag, Cards Against Humanity en Fuck, Marry Kill. Het rad beslist welk spelletje we gaan spelen. Uiteraard kan je niet eeuwig hetzelfde spelen dus als het saai wordt, draai ik er terug aan. Vervolgens kies ik weer met een rad welke user als eerste begint. Bij Cards Against Humanity zal ik tijdig een link delen waar we dan allen gezamenlijk kunnen spelen. (Als jullie overigens nog spelideeën hebben, voel je vrij ze te delen!). Om 02:00 uur gaat Quizlet offline en stopt de spelletjesavond. Dit is niet het einde! Tijdens de dag worden er onderwerpen beslist (wéér met het rad) waar we over kunnen praten. Dit om te voorkomen dat we te hard offtopic gaan. Dat was het voor Quizlet Late Night en de uitleg.

    24 juli praten we over 'blunders, fails, schoolavonturen et cetera.'

    Let's play, bitches.

          REGELTJES

    > Als je ideeën hebt voor een spel, deel deze dan gerust.
    > Als dit topic gemaakt is, is het nog onduidelijk of het ook daadwerkelijk in ontopic zal blijven.
    > Huisregels van Q.
    > Probeer zo min mogelijk offtopic te gaan, alsjeblieft.
    > Deze regels tegengaan resulteert in een melding. Jij zal ook worden 'genegeerd' in het spel.

          LIJSTJE

    naam - usernaam - status (e.g raar-na-middernacht-mens, nightowl, drunk, etc.)

    ads - Kendol - personificatie van insomnie (eigenaar, draait rad)
    Anna - Yukimura - Sleepdrunk nightowlachtig iets - stamgast
    Britt - HaIe - nightowl/professional drunk - stamgast
    Lies(je) - Sarn - Probably not healthy - stamgast
    Megan - Anatomy - Bijzonder productief nachtmens - stamgast
    Kim - Brendon - Nightdolphin who reads too much fanfic - stamgast
    Julia - Weggooiwashand - Eeuwig slapende spelletjeshater - stamgast
    Anne - FlTZHERBERT - slapeloosheid - stamgast
    Laura - Krolock - Vampier (like duh) - stamgast
    Erieka - Moggy - Kroegtijger - stamgast
    Kato - Evaethas - gebruikt-alle-tijd-die-ze-kan-gebruiken-persoon - stamgast en co-eigenaar
    Bbang - Lucca - Caffeinegek / Psychobat
    Deni - Campeon - Rollende netflix-bingende suikerbom
    Cheyenne - MrGrey - Insomniac
    Jens - JensWeasley - Nachtmens want dag is kots
    Melissa - Saturnz - Undercover stoner.
    Nessa - Flowering - Wolf.
    Marge - Baudelaire - nocturnal kitten
    Qing - Yellowstone - the drunk writer
    Fren - Wasikowska - Ochtendmens

    VEEL SPEELPLEZIER!

    [ bericht aangepast op 26 juli 2017 - 22:57 ]


    Heaven is a place that we all have

    Truth


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?


    Oei dat is een moeilijke. Ik twijfel tussen twee, een vakantie met mijn ouders en zusjes naar Berlijn vlak voor kerst. Het was de koudste winter in dertig jaar ofzo en er lag ongeveer 40 centimeter sneeuw. Zo koud dat mijn zusje eigenlijk alleen maar kon huilen.
    De andere vakantie was toen ik met mijn ouders en mijn zusjes op een camping in Grenoble stonden en er geen zwembad of ook maar iets van vermaak was, dat het veertig graden was en dat de mieren het water uit je tandenborstel opzogen omdat het er zo droog was.


    Deni, truth or dare?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Truth :Y)


    El Diablo.

    Kan ik me er nog bij toevoegen?


    Geloof niet alles wat je denkt

    Kato, dat mag gerust.


    Heaven is a place that we all have

    Wat is het gekste dat je ooit hebt gedaan om iemands aandacht te krijgen?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Volgens mij doen alsof ik de Queen van drankpong want fuck bier was en wel even drie spelletjes achter elkaar zou winnen. Bij de derde ging dat toch een beetje fout en werd ik net zoals wat anderen een beetje heel ziek haha :'D Maaaaaar de guy van wie ik aandacht wou liet me wel even een dutje doen met mijn hoofd op zijn schoot and he was playing with my hair aaaaah toen het weer wat beter ging dus it kinda worked I guess? Never talked to him again after the party but shhh

    Anne, truth or dare?


    El Diablo.

    Truth!


    --

          Kleine mededeling, ik ga eventjes weg dus jullie mogen mij overslaan.


    Heaven is a place that we all have

    Wat is het ergste afspraakje/date/something waar je ooit op bent geweest en waarom?


    El Diablo.

    Ik heb 1 date gehad en die jongen vond mij wel heel leuk maar ik heb meer als vriend
    En tijdens het eten staarde die echt zo naar me steeds, echt iets wat dus alleen werkt jn boeken lol
    Maar het ergate was dat tie aan het eind me een zoen wilde geven en ik vet awkward knuffel gaf

    Cheyenne truth of dare?


    --

    Truth!

    Waar in de wereld zou je het liefst heenreizen?


    --

    Kendol schreef:
          Kleine mededeling, ik ga eventjes weg dus jullie mogen mij overslaan.


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."