•       Beste mensen van Q, ik wil jullie graag welkom heten bij Quizlet Late Night. Het is een initiatief dat door mij genomen is in de hoop om de sfeer van Q wat levendiger te maken. Als jullie geïnteresseerd zijn, lees dan vooral verder.
          Het idee gaat als volgt: elke dag vanaf 22:00 uur draai ik aan het rad van spelletjes. (wheeldecide.com) Hierop staan vijf opties: Truth or Dare, Never Have I Ever, TMA-tag, Cards Against Humanity en Fuck, Marry Kill. Het rad beslist welk spelletje we gaan spelen. Uiteraard kan je niet eeuwig hetzelfde spelen dus als het saai wordt, draai ik er terug aan. Vervolgens kies ik weer met een rad welke user als eerste begint. Bij Cards Against Humanity zal ik tijdig een link delen waar we dan allen gezamenlijk kunnen spelen. (Als jullie overigens nog spelideeën hebben, voel je vrij ze te delen!). Om 02:00 uur gaat Quizlet offline en stopt de spelletjesavond. Dit is niet het einde! Tijdens de dag worden er onderwerpen beslist (wéér met het rad) waar we over kunnen praten. Dit om te voorkomen dat we te hard offtopic gaan. Dat was het voor Quizlet Late Night en de uitleg.

    24 juli praten we over 'blunders, fails, schoolavonturen et cetera.'

    Let's play, bitches.

          REGELTJES

    > Als je ideeën hebt voor een spel, deel deze dan gerust.
    > Als dit topic gemaakt is, is het nog onduidelijk of het ook daadwerkelijk in ontopic zal blijven.
    > Huisregels van Q.
    > Probeer zo min mogelijk offtopic te gaan, alsjeblieft.
    > Deze regels tegengaan resulteert in een melding. Jij zal ook worden 'genegeerd' in het spel.

          LIJSTJE

    naam - usernaam - status (e.g raar-na-middernacht-mens, nightowl, drunk, etc.)

    ads - Kendol - personificatie van insomnie (eigenaar, draait rad)
    Anna - Yukimura - Sleepdrunk nightowlachtig iets - stamgast
    Britt - HaIe - nightowl/professional drunk - stamgast
    Lies(je) - Sarn - Probably not healthy - stamgast
    Megan - Anatomy - Bijzonder productief nachtmens - stamgast
    Kim - Brendon - Nightdolphin who reads too much fanfic - stamgast
    Julia - Weggooiwashand - Eeuwig slapende spelletjeshater - stamgast
    Anne - FlTZHERBERT - slapeloosheid - stamgast
    Laura - Krolock - Vampier (like duh) - stamgast
    Erieka - Moggy - Kroegtijger - stamgast
    Kato - Evaethas - gebruikt-alle-tijd-die-ze-kan-gebruiken-persoon - stamgast en co-eigenaar
    Bbang - Lucca - Caffeinegek / Psychobat
    Deni - Campeon - Rollende netflix-bingende suikerbom
    Cheyenne - MrGrey - Insomniac
    Jens - JensWeasley - Nachtmens want dag is kots
    Melissa - Saturnz - Undercover stoner.
    Nessa - Flowering - Wolf.
    Marge - Baudelaire - nocturnal kitten
    Qing - Yellowstone - the drunk writer
    Fren - Wasikowska - Ochtendmens

    VEEL SPEELPLEZIER!

    [ bericht aangepast op 26 juli 2017 - 22:57 ]


    Heaven is a place that we all have

    Kato, zou het gaan als je er een tweede co-host bijhad? Zodat jullie elkaar eventueel ook kunnen afwisselen?
          Daarnaast ben ik er sommige dagzn gewoon hoor.


    Heaven is a place that we all have

    Kendol schreef:
    Ik ben in slaap gevallen, wauw wat een gamehost, haha. Om deze reden én omdat ik op vakantie ga, zoek ik achter een co-host.
          Als jij dit de taak voor jou vindt, geef me dan een seintje.

    Ik wilde je juist net vragen of je in de beginpost kunt aangeven dat ik van 28-07 t/m 06-08 afwezig ben doordat ik zelf op vakantie ga.
    Dus mij als co-host heb je niks aan op het moment. :')


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wow ik was al bang dat ik allerlei spannende dares miste.

    Kendol schreef:
    Kato, zou het gaan als je er een tweede co-host bijhad? Zodat jullie elkaar eventueel ook kunnen afwisselen?
          Daarnaast ben ik er sommige dagzn gewoon hoor.


    Ja, klinkt prima.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Dat is dan al één co-host. Nu nog de tweede zoeken.

    M E D E D E L I N G

    Kato/Evaethas is vanaf nu de co-host. Zij organiseert nu ook avonden.


    Heaven is a place that we all have

    DUBBELPOST.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2017 - 14:02 ]


    Heaven is a place that we all have

    Heeft iemand nog ambities voor co-host te worden van het coolste topic van 2017?


    Heaven is a place that we all have

    Hm, ik twijfel. Het lijkt me hartstikke leuk, omdat ik bij het ontstaan van het idee was enzo, maar ik moet echt vroeger gaan slapen...


    look at the stars, look how they shine for you;

    Anna, als jij nu eens van 22:00 tot 23-24 u. co-host speelt? Dan kan Kato je aflossen en doe ik 01:00 tot 02:00.


    Heaven is a place that we all have

    ^ Voor mij past dat laatste voorstel perfect.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Q U I Z L E T L A T E N I G H T • versie 0.10

    Liefste nachtgamers, deze aankondiging komt een beetje vroeger als verwacht. Dit omdat ik nog wat aan het passen ben met de tijden. Ook viel me op dat er niet zo veel gespeeld kan worden dankzij het wachten en de spelletjes - die voornamelijk een langere responstijd hebben. Hierdoor heb ik de volgende punten bedacht.

          Als eerste wil ik jullie voorstellen aan een spel dat hopelijk wat meer uptempo is. 'Wat ben ik?'. De naam herkennen velen waarschijnlijk wel. Het spel verloopt als volgt: ik draai aan het rad en de user die er uit komt, denkt aan een ding (zetel, kast, schilderij, whatever) en post dan in het topic 'Klaar!' waarmee deze aangeeft dat hij/zij een woord heeft geraden. Vervolgens stellen de andere deelnemers ja-/neevragen. De user die het antwoord kan raden, verdient 3 punten (uitbreiding volgt), indien niemand het kan raden krijgt de persoon met het woord 3 punten.

          Als tweede stel ik jullie voor aan een gloednieuw puntensysteem! Vanaf nu worden er punten gekoppeld aan een spel. Degene die op het einde van de week (elke zondag om 01:59) het meeste punten heeft verzameld, wordt 'speler van de week' voor dat specifiek spel. Op het einde van de maand worden alle punten opgeteld en dan komt er een top 3 aan spelers. Indien gewenst, zal ik proberen om er een bepaalde beloning aan te koppelen. Het puntensysteem is anders bij elk spel en wordt hier uitgelegd.

    Bij Truth or Dare wordt op het einde van het spel naar de users wie de meest gedurfde dare had en wie het meest gedurfde antwoord had. Deze mensen verdienen beide 2 punten.
    Bij Never Have I Ever wordt op het einde van het spel gevraagd wie de meest gedurfde vraag had (e. g. Never Have I Ever geslapen met mijn vriendje's beste vriend omdat hij vreemdging.) en van wiens antwoord we het meest verbaasd stonden. Wederom verdienen ze alle twee 2 punten.
    Bij TMI-tag worden drie random vragen uit de tag geplukt en mogen de users kiezen wie het beste/leukste antwoord had op die vraag. Drie winnaars en ook elk drie punten.
    Bij Cards Against Humanity tellen de punten die verzameld zijn in het spel.
    Bij Fuck, Marry, Kill wordt op het einde van het spel gevraagd wie het meest gedurfde antwoord had. Deze verdient 3 punten.
    Bij Two Truths, One Lie wordt de user die de leugen kan onderscheiden, beloond met 1 punt. Je kan nooit meer als 3 punten per spel verdienen.
    Bij Wat ben ik? krijgt de user die het antwoord raadt, 3 punten en als niemand het raadt, krijgt de user die het woord in gedachten had ook 3 punten.
          Houd in gedachten dat dit maar een bètaversie is, waardoor er nog foutjes in kunnen zitten.

          Ook wil ik jullie om eventuele aanpassingen die het verloop soepeler zouden laten gaan, vooral te delen! Enorm graag zelfs. Die worden dan in de volgende patch verwerkt.

    Allerlaatst, de spelletjesavond gaat bijna van start! Kan iedereen die meedoet dikgedrukt en rood 'Ik wil mee' schrijven. Dit zodat ik weet wie er in het rad moet.

    Liefs, Ads

    Host van Quizlet Late Night


    H A V E F U N

    [ bericht aangepast op 25 juli 2017 - 21:44 ]


    Heaven is a place that we all have

    Kunnen we vanavond dan "Wat ben ik?" doen? (:
    En of het nou te vroeg is of niet:

    IK DOE MEE!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik doe mee.

    Overigens wou ik nog vragen of het mogelijk was in de beginpost te noteren wie er allemaal meedoet. Het is namelijk handig om voor een spel zoals "Truth or Dare" te weten wie je kan aanduiden.

    Oh en: leuke ideeën Ads! Echt super!

    [ bericht aangepast op 25 juli 2017 - 21:55 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Normaal zou ik zeggen dat het rad kiest maar ik moet even het testen dus waarschijnlijk wel.


    Heaven is a place that we all have

          Kato, dat ga ik in de andere patch zetten! Die komt hoogstwaarschijnlijk volgende week. Het gaat nu namelijk wat moeilijk want mijn laptop is nu kapot.

          Ik wacht even met het spel beginnen, tot er meer mensen joinen.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2017 - 22:02 ]


    Heaven is a place that we all have