• Een tijdje terug heb ik een kalender van Franciens Katten gewonnen. Daar was ik al super trots op, gezien het feit dat ik bijna nooit iets win en ik de tekeningen van Francien echt ontzettend gaaf vind. Nadat dat er bekend was gemaakt dat ik de prijs (de kalender) gewonnen had, voegde ze me toe op Facebook en nam ze contact met me op. Ze vond mijn foto's van Pim en Malibu heel mooi en vroeg of ik er een aantal op kon sturen zodat ze een tekening ervan kon maken. Enkele weken terug heb ik wat foto's opgestuurd en kreeg ik bericht terug dat ze al bezig was met de tekening. Gisteren keek ik op Facebook en zag ik daar de tekening staan.



    Ik ben zo trots afsndkflandfla <3

    Onder de spoiler staat de foto waarop de tekening gebaseerd is.



    26 - 02 - '16

    Oh, wat een PRACHTIGE kat!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Superleuk! En inderdaad, een hele mooie kat (:


    chaos makes the muse

    Awww, wat mooi. Mooie kat, mooie foto, erg mooie tekening - alleen maar positieve dingen hier, haha. Ik snap dat je daar blij van wordt.
    (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wow, dat is prachtig.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Oh wat gaaaaf. Franciens tekeningen zijn echt zooo mooi. Ze stralen allemaal een soort kalmte uit, echt super mooi.


    Go ahead and leave me paralyzed.

    Ik kende haar niet maar die tekening is echt wow!! En dat ook nog eens van je lieve mooie kat. Wat een cadeautje!!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Prachtige foto en tekening (blush)


    Ik wil een tuin vol egels

    Dat is echt mooi! Die tekenstijl is echt supermooi ook. Dang. (bloos)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Super gaaf!