• (wie wist dat ik dit topic had geopend dankzij de titel?)

    Lieve peoples, (ik weet dat het people is)
    Vandaag gebeurde er iets leuk voor mij en maybe overdrijf ik maar het versterkte mijn wil voor een mopshond nog meer.

    Oke, bear with me, dit is like een novella.
          Ik verveelde me heel erg hard en als ik me verveel, is dat heel duidelijk. Moederlief merkt het op, zucht en stelt dan voor of we naar een park gaan. Dan heb ik tenminste wat vermaak en ben ik eens buiten voor de verandering (😅). Ik ben tenslotte Ads en ik heb niets te verliezen dus ik zeg dat ik meega, lekker leuk.
          Aangekomen bij het park, amuseer ik me wel. Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw (Teletubbies, kom maar gauw.) Enkele mensen spelen verstoppertje en terwijl ik hun in mijn gedachten uitlach, doe ik toch mee want jeugdsentiment anno 2007. Ik verstop me obviously en dan.
          Ik sta op een pad en opeens zie ik een MOPSHOND voorbijlopen met zijn baasje en ik smelt helemaal. Dan vraag ik of ik hem mag aaien en het baasje is echt suuuupervriendelijk en ze zegt dat het mag. Ik raakte zo het vet aan en IK WAS ZO BLIJ IK ZWEER HET JE OMG. Dan ben ik zo klaar en bedank ik het baasje maar DE KLEINE PUG WOU NIET WEG VAN ME EN BEGON ZO TEGEN M'N BEEN TE STRELEN MET Z'N OORTJES EN AAAAAAH. 💕 Obviously was ik gezien. Bummer.

          Maar dat was het verhaal van een tijdelijke liefde tussen een abrikoosgekleurde mopshond en een jongen dat houdt van alles mopshondgerelateerd.

    Thanks for reading en als iemand hier een verhaal van wil maken, please do so.

    XOXO,

    ads, je ratchet boi

    [ bericht aangepast op 19 juli 2017 - 6:51 ]


    Heaven is a place that we all have

    Ik ga nu echt klinken als een partypooper, maar het is mijn taak als paravetje...
    Sorry not sorry

    Mopshonden zijn heel leuk en nu in de media helemaal in, maar als paravetje en pro-dog raad ik het ras altijd af ivm met die korte neuskies.. Net als bulldogs.. Er is altijd zo'n grote kans dat ze een neusoperatie moeten hebben en je moet eens weten hoevaak ik een mops of bulldog op de praktijk heb gehad wiens vetlagen niet goed worden schoongehouden en compleet ontstoken huiden hebben gekregen en de oogontstekingen en.. Zucht.. Ik raad altijd aan een gezond ras te nemen hahaha
    (En daarmee moet ik mijn beste vriendinnetje die heeelemaal gek in van Puggers ook nog overhalen xD)

    Maar ondanks mijn saaie preek... Ontzettend vrolijk verhaal! Ik word er ook altijd blij van als mensen vragen of ze mijn hond mogen aaien, dat is natuurlijk een compliment hihi maar jouw dag is door die pug helemaal gemaakt! Dus dat is natuurlijk superr!

    [ bericht aangepast op 11 aug 2017 - 23:07 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Manon ─ Ik wou allaaaaaaaaaaaaaaaaang een pug maar nu is die drang nog vergroot of zo. I cant help it, I'm sick.

    Laleah ─ Ja, dat weet ik al maar ik kan er niets aan doen, ze zijn echt aandoenlijk en juist omdat ze niet goed verzorgd worden door sommigen ─ wil ik ze wel verzorgen en veel knuffeliewuffelies geven, aaaaaaaaargh.

    (Het topic is wel behoorlijk gebumpt, woeh.)


    Heaven is a place that we all have

    Adsthetic schreef:
    Manon ─ Ik wou allaaaaaaaaaaaaaaaaang een pug maar nu is die drang nog vergroot of zo. I cant help it, I'm sick.

    Laleah ─ Ja, dat weet ik al maar ik kan er niets aan doen, ze zijn echt aandoenlijk en juist omdat ze niet goed verzorgd worden door sommigen ─ wil ik ze wel verzorgen en veel knuffeliewuffelies geven, aaaaaaaaargh.

    (Het topic is wel behoorlijk gebumpt, woeh.)


    Hahaha ik weeeeet het! Zolang je hem maar niet gaat vetmesten en hem Pizza noemt.. Dat is mijn beste vriendin van plan xD om mij te ergeren hahaha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Hahaha ik weeeeet het! Zolang je hem maar niet gaat vetmesten en hem Pizza noemt.. Dat is mijn beste vriendin van plan xD om mij te ergeren hahaha


    Ik moest stiekem echt even lachen om deze reactie, sorry😂

    Mopshonden zijn zo cute! Mijn oude buurvrouw had er een!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)