• Want Nik kan natuurlijk niet een boekwinkel met lege handen verlaten. Ik heb twee boeken gekocht;

    De ooggetuige, Nora Roberts
    Elizabeth is de dochter van een obsessief strenge moeder. Wanneer ze zich eindelijk eens durft te laten gaan en te veel drinkt in een nachtclub, valt ze voor de charmes van een vreemdeling met een Russisch accent. De gebeurtenissen die daarop volgen veranderen haar leven voorgoed.

    Twaalf jaar later woont een vrouw die bekendstaat als Abigail Lowery in de buitenwijk van een klein stadje omringd door natuurgebied. Als freelancer ontwerpt ze ingewikkelde beveligingssystemen; haar eigen huis is een soort gewapende vesting, met een felle waakhond en een ruim assortiment vuurwapens om indringers op afstand te houden. Ze is erg op zichzelf, zegt weinig, laat niets zien. Abigails gereserveerdheid intrigeert politiecommissaris Brooks Gleason. Hij vermoedt dat ze bescherming nodig heeft - en dat ze iets verbergt wat ooit zal moeten uitkomen...

    De obsessie, Nora Roberts
    Naomi verloor haar onschuld op de avond dat ze haar vader het bos in volgde. Toen ze het meisje bevrijdde dat ondergronds gevangenzat, onthulde ze de gruwelen die hij beging en maakte ze hem voor altijd berucht. Sindsdien torst ze de daden van Thomas David Bowes met zich mee.

    Nu is Naomi een succesvol fotografe en heeft ze een plek gevonden waar ze zich thuis voelt: een groot oud huis dat opgeknapt moet worden, duizenden kilometers van iedereen die ze ooit heeft gekend. Naomi was op zoek naar eenzaamheid, maar de vriendelijke inwoners van Sunrise Cove betrekken haar steeds weer bij hun gemeenschap - vooral de resolute Xander Keaton.

    Ze merkt dat haar verdedigingslinie afbrokkelt en diep in haar hart heeft ze toch altijd verlangd naar menselijk contact. De ervaring leert echter dat haar verleden nooit verder weg is dan een nachtmerrie.


    Ik ben zo benieuwd, ik heb nog nooit iets van Nora Roberts gelezen en ze schijnt heel goed en bekend te zijn. Kennen jullie haar? En wat zijn jullie meest recente aanwinsten in een boekwinkel geweest?


    oi, suzy

    Ik ken haar wel vaag van naam, maar nog nooit iets van gelezen! Toevallig vandaag ook drie boeken gekocht!

    - Winter van Marissa Meyer.
    - Naar bed, naar bed van M.J. Arlidge.
    - Gebroken van B.A. Paris.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2017 - 20:55 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik ken haar wel van naam, maar ik durf nou niet te zeggen of ik haar boeken ooit gelezen heb...

    Maar ik heb laatst EINDELIJK Under The Dome van Stephen King kunnen bemachtigen, helaas niet in het Engels, maar de Nederlandse versie valt echt zeker niet tegen!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Vandaag heb ik De Welwillenden besteld via Bol.com. Het is een oorlogsboek en ik heb nog nooit iets uitgelezen over WO II, dus ik ben erg benieuwd, haha.


    oi, suzy