• ABBA op de achtergrond!

    Nu ik ben afgestudeerd als historica, is het tijd voor een enorme schoonmaak van mijn kamer. Alles dat ik denk niet meer nodig te hebben verhuist naar de zolder en omdat ik tijdens het studeren mijn kamer niet heb gepoetst, is dat ook wel weer eens nodig.
    Nu ik luidkeels kan meezingen met ABBA vind ik het opruimen van mijn kamer zelfs leuk! :'D

    Wat voor muziek zetten jullie op om te poetsen?


    The soul needs autumn.

    Geen één. Maar als ik muziek zet het liefst hiphop!


    All magic come with a price

    Ik zet geen muziek op, haha. Want dan ga ik op mijn bed liggen en naar de muziek luisteren. :'D Het werkt voor mij het beste om gewoon aan de slag te gaan en niet na te denken over de spulletjes door herinneringen op te halen. Gewoon gaan en doorgaan tot het af is. Pas dan mag ik weer goed rondkijken in mijn kamer naar al mijn spulletjes. :Y) hahaha


    Smile. You're beautiful. <3

    Radio, dan hoef ik niet de hele tijd muziekjes uit te zoeken, want dat leid nogal af.

    Of alles van Adele, Amy McDonald.


    Aan niets denken is ook denken.

    Oude hits met een catchy ritme zoals ice ice baby van Vanilla Ice


    26 - 02 - '16

    Met muziek op ben ik altijd langer aan het dansen dan aan het opruimen hahaha.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    ABBA all the way!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jaa, ABBA! C: Ik luister altijd naar Blur als ik ga opruimen. c:


    Caution first, always.

    ik heb de 'opgewekt opruimen' playlist op apple music. die playlist is mijn vriend en heeft een supererge eenzame huismoeder vibe.

    (hij is ook erg fout maar wel effectief)

    [ bericht aangepast op 9 juli 2017 - 0:05 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik speel gewoon mijn playlist op Spotify af, maar tijdens het poetsen maak ik te veel lawaai waardoor ik de muziek amper hoor :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    5 seconds of summer of mijn playlist!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    ABBA, heerlijk!
    Mijn muzieksmaak gaat letterlijk van Rammstein tot klassiek, dus ik kan van alles luisteren. :')