Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Als de naam van jouw eetgelegenheid meer dan de helft van het woord "kwaliteit" bevat, verwacht ik ook dat het eten daar kwaliteit is (zoals je beweert in je reclame) en niet dat ik ziek word van jullie half verbrande gyros waar gewoon twee hele uien doorheen gaan waardoor driekwart van mijn portie verbrande ui is terwijl ik daar niet om vraag snap je wel.
also ik slaag er altijd in om op een of andere manier mijn pil te vergeten en dan te vergeten dat ik het ben vergeten en uiteindelijk blijf ik over met extra pillen terwijl ik geen fucking clue heb hoe ik extra pillen kan hebben (?)-(?)
i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys
Aahaha, ik ga echt afkicken van mn telefoon deze week. Weekje op kamp en de kids mogen hun telefoon niet mee. Ik moet dan wel het goede voorbeeld geven en er niet op zitten in hun bijzijn, damnit, haha.
Hmm. Ga ik of ga ik niet naar de vintage markt. Ik wil wel graag want vintage maar aan de andere kant ben ik dan awkward derde wiel (?) Bij mn ma en stiefpa. Ik ben nu toch al wakker?
Derp, ik heb echt het gevoel alsof ik me helemaal "uit moet kleden" om te mogen werken bij dit festival. I can't be me at all. Except for the black clothing.
My fake plants died, because I did not pretend to water them.