Kalokagathia schreef:
Haha, geweldig! Alleen beetje jammer dat mijn ouders Lachen om Homevideos aan het kijken zijn en ik dat er doorheen hoor terwijl ik jouw podcast probeer te luisteren. x)
Haha, ik kan me voorstellen dat dat niet echt helpt, nee. Het is niet echt een fic waar lachtracks bij passen, vrees ik.
Ubuntu schreef:
Oh wow, Inge, een hele nieuwe wereld gaat voor me open, haha. Je stem klinkt helemaal anders dan ik voor ogen had (voor oren zou een betere uitdrukking zijn hier, haha :')). Op de één of andere manier beeld ik me iedereens stem altijd Vlaams in, terwijl ik best weet dat het overgrote gedeelte van de mensen hier Nederlands is. Ik had het ook hoger verwacht. (Maar gezien ik tot rond december 2014, toen ik voor 't eerst een foto van je zag, altijd een vrouw met even blond haar als haar profielfoto voor me zag, kan het natuurlijk ook aan mijn heel matig giswerk liggen, haha. )
Wat leuk! Ik vind 't een heel leuke en originele manier, haha. Ik had er nog nooit van gehoord (wel van luisterboeken, maar ik wist niet dat dat voor fanfics een eigen naam had). Ik denk niet dat ik het zelf ooit zou doen, want mijn stem klinkt altijd als roest metaal en immens laag op opnames, maar het is altijd fijn om de stem van anderen te horen, haha. c:
Hahaha, ik ben blij dat ik kan blijven verbazen. Maar ik snap wat je bedoelt, want ik vergeet ook regelmatig dat jullie daar in het zuiden juist heel erg Vlaams klinken, en ik hoor mijn eigen stem dagelijks, maar het blijft toch raar om hem op een opname te horen, mijn hemel. Ik klink ook anders dan ik zelf verwacht.
Ik vind het behoorlijk indrukwekkend dat je nog zo nauwkeurig weet wanneer je voor het eerst een foto van me hebt gezien, trouwens.
En hé, roest metaal dat voorleest klinkt ook best interessant, eigenlijk.
SPECS schreef:
Ik ga luisteren! De eerste paar seconde gaan me misschien een beetje snel *eerste opmerking*
SPECS schreef:
Okay ik vond dit echt leuk, Inge als je voor 2 Augustus meer van dit soort dingen post dan ga ik ze op mijn Ipad of mobiel zetten voor in de auto naar vakantie! En achteraf gezien toch niet te snel, alleen sommige zinnen zijn zo lang dat het soms lijkt alsof het te snel gaat zeg maar. Hmmm, wel tof
Ah, goed dat je dat van het tempo zegt! Ik zat daar nog een beetje over te dubben, maar ik had geen zin meer om stukken opnieuw op te nemen, haha. Het zou inderdaad ook wel wat met de lengte van de zinnen te maken kunnen hebben, maar dat is mijn eeuwige zwakte als ik schrijf, dus ik vrees dat dat zo zal blijven. Ik zal er in ieder geval volgende keer wat extra rekening mee proberen te houden - als ik het ooit nog een keer doe, tenminste, want dat weet ik eigenlijk nog steeds niet volledig zeker.
Maar bedankt! Leuk om te horen dat je het leuk vindt, haha. ^^
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan