• Ik let vooral op of hij en ik veel gewone dingen in huis automatisch doen zonder al te veel discussies te hoeven voeren over de taakverdeling. Gewoon dat de motivatie er al van zelf is en wederzijds.

    Waar letten jullie op?

    Kalokagathia schreef:
    Dat hij goed is opgevoed, daadwerkelijk daad bij woord voegt en humor. Humor is important. c: Looks not so much though. Oke, toegegeven, natuurlijk kijk ik heus ook wel op uiterlijk. Maar er normaal uit zien is al snel goed genoeg voor me. Ik hoef geen super hunk.


    Dit.^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik kan me in heel veel vinden wat hier al staat. Bij echt liefde op het 1e gezicht denk ik aan een man meet een rustige, ernstige, maar intussen ook lieve uitstraling.

    meestal kijk ik of ik hem/haar een tof persoon vind en als dat zo is ren ik weg met 1000 km per uur want ik ben een watje met bindingsangst


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik zoek niemand, maar als ik niet iemand kan praten zal ik er nooit een diepe vriendschap mee vormen. Een vriendschap is voor mij de basis voor een relatie. Ik kan niet een paar maanden met iemand daten en ermee naar bed gaan, al zou m'n lijf wel seks willen XD


    No growth of the heart is ever a waste

    Kalokagathia schreef:
    Dat hij goed is opgevoed, daadwerkelijk daad bij woord voegt en humor. Humor is important. c: Looks not so much though. Oke, toegegeven, natuurlijk kijk ik heus ook wel op uiterlijk. Maar er normaal uit zien is al snel goed genoeg voor me. Ik hoef geen super hunk.


    Seasons will change, but I shall remain

    Als de klik er is, komt het vanzelf. ^^ Maar ik vind humor ook wel belangrijk, dat je samen kan lachen. En iemand met gezamenlijke interesses zou fijn zijn. En hij mag ook niet kortzichtig zijn. :p


    Ik wil een tuin vol egels