• Ik let vooral op of hij en ik veel gewone dingen in huis automatisch doen zonder al te veel discussies te hoeven voeren over de taakverdeling. Gewoon dat de motivatie er al van zelf is en wederzijds.

    Waar letten jullie op?

    Een goed hart. Klinkt misschien cliché maar gewoon iemand die vriendelijk is naar de wereld om zich heen, betrouwbaar is, en je ervan verzekert dat je geliefd bent.


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Humor, een zekere onschuld en iemand die gewoon lief kan zijn maar ook soms sassy. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Of ik me goed voel bij de ander.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Of hij niet alleen maar uit is op seks.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Humor, intelligentie en gemeenschappelijke interesses/ grote interesse in van alles


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Of ie niet meurt en of ik met 'm kan lachen


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dat hij zich niet beter voordoet dan 'ie is / eerlijk is. Dat ik mezelf kan zijn en hij niet gillend wegrent. Dat hij alleen voor mij gaat.


    26 - 02 - '16

    Dat hij goed is opgevoed, daadwerkelijk daad bij woord voegt en humor. Humor is important. c: Looks not so much though. Oke, toegegeven, natuurlijk kijk ik heus ook wel op uiterlijk. Maar er normaal uit zien is al snel goed genoeg voor me. Ik hoef geen super hunk.


    Smile. You're beautiful. <3

    Humor en de 'klik'. (flower)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hoe lief/beleefd hij is, tegenover mij, maar ook tegenover anderen;
    Humor;
    Intelligentie;
    Hij moet ook wel een beetje knap zijn, hoe oppervlakkig dat ook is;
    Wat zijn ambities zijn.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Baudelaire schreef:
    Humor, intelligentie en gemeenschappelijke interesses/ grote interesse in van alles

    This basically, en vooral creativiteit delen is een must voor mij.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben graag met een jongen die van mij houdt zoals ik ben en die niet wil dat ik mij anders voor doe dan ik ben.
    Hij moet het kunnen waarderen dat ik er niet bepaald vrouwelijk uitzie in het dagelijks leven, omdat ik nooit make-up en altijd best wel baggy outfits draag.
    Verder moet hij ongeveer hetzelfde gevoel voor humor hebben als ik en een "gentleman" zijn.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ubuntu schreef:
    Humor, een zekere onschuld en iemand die gewoon lief kan zijn maar ook soms sassy. :')


    Dit (': Vooral de onschuld, heerlijk (':
    +ik let erg op glimlach (:


    It's never gonna happen, Guys.

    ik probeer ervoor te zorgen dat hij niet wegloopt van me (nerd) ik mag echt niet kieskeurig zijn op de weinige jongens die in mijn buurt (durven) komen


    jk idk de klik of zo ik zie wel of voel het wel dan (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dat diegene echt in mij is geïnteresseerd, wat we gemeen met elkaar hebben, of hij echt lief is en de klik.(nerd)