Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten! Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.
Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.
Rain Man is een film over een man met autisme en het wordt er enorm uitvergroot. Er zijn echt mensen die door die film denken dat alle mensen met autisme zo zijn.
Morii schreef:
(...)
Rain Man is een film over een man met autisme en het wordt er enorm uitvergroot. Er zijn echt mensen die door die film denken dat alle mensen met autisme zo zijn.
Er wordt inderdaad wel heel eenzijdig over ASS gedacht. Het komt ook doordat het niet zo bekend is en daar bedoel ik mee dat mensen niet goed geïnformeerd (kunnen) worden, vooral als het over autisme bij vrouwen gaat. Ik denk ook dat veel zich er niet in interesseren.
O, vandaar. Dan deel ik vanzelfsprekend dezelfde mening. Het is zoveel meer.