We believe in ordinary acts of BRAVERY in the courage that drives one person to stand up for an other
V E R H A A L |
I N V U L L I J S T De volgende punten moeten er in elk geval in staan, de rest mag je zelf bedenken V E R H A A L L I J N R P G Het verhaal begint op de dag van de Choosing Ceremony (de dag waarop de toekomstig aspiranten hun facties kiezen). Ze kiezen voor Dauntless en ze springen (voor het eerst) in rijdende treinen en maken kennis met het ruige leven van Dauntless. Het speelt zich af in het jaar na de inwijding van Four en voor die van Tris. Four komt er dus ook in voor, maar het is niet mogelijk om hem te spelen. De helf van de aspiranten zijn overstappers en de helft zijn al geboren in Dauntless. I N W I J D I N G Het is niet nodig om divergent gelezen of gezien te hebben voor deze RPG. Het is handig maar niet noodzakelijk. Voor die mensen leg ik even uit hoe de inwijding van Divergent gaat. De inwijding is minder streng dan in deel 1 van Divergent. De 20 beste aspiranten halen nu de inwijding Je valt alleen af bij de inwijding als je je niet aan de regels houdt, je laf gedraagt of als je niet in de top 20 terecht komt. R E G E L S De huisregels van Quizlet natuurlijk. Er zit geen limiet aan het aantal personages alleen is het natuurlijk wel de bedoeling dat je je personages actief houdt. Er is een minimum aantal woorden van 200 houd je hier dan ook alsjeblief aan. Post elke week als dat kan. Je kan rollen reserveren, mits je je rol binnen 5 dagen invult als dat niet genoeg is dan kan het nog worden verlengt naar 7 dagen. Geen perfecte rollen (Mary/Gary-sue's). 16 + is toegestaan, maar vermeldt dat bovenaan je post en doe het met mate. Ruzie is alleen toegestaan in de RPG zelf. Topics worden alleen aangemaakt door mij (Stormfly) Bespeel niet de personages van anderen zonder toestemming. Naamveranderingen graag doorgeven Hou de jongens en meisjes alsjeblieft gelijk. Geef het aan wanneer je een tijdje onbereikbaar bent. A S P I R A N T E N Naam personage ~ Username ~ Pagina stop op meisjes GEBOREN IN DAUNTLESS Ally Jövi Jessica ''Jess'' Brooklynn Simson ~ [q]MilaSadler/" title="Bekijk het profiel van Trishanakru[q] ~ 1.1 Jessica ''Jess'' Brooklynn Simson ~ [q]MilaSadler" rel="/includes/card.php?login=Trishanakru[q] ~ 1.1 Jessica ''Jess'' Brooklynn Simson ~ [q]MilaSadler" rel="nofollow" class="profile_link">Trishanakru[q] ~ 1.1 Jessica ''Jess'' Brooklynn Simson ~ [q]MilaSadler ~ 1.2 GEBOREN IN ABNEGATION GEBOREN IN ERUDITE Daniëlle "Daantje" Wilson ~ Stormfly ~ 1.1 Meisje gereserveerd voor Whitesnake Jongen gereserveerd voor MilaSadler GEBOREN IN AMITY Meisje gereserveerd voor Reigns GEBOREN IN CANDOR Fiona Adrene Smith ~ Sterrenregen ~ 1.1 |
T O P I C S Rollentopic Praattopic Speeltopic T O E S T E M M I N G Zoals je al had gezien in de titel is deze RPG heropend. De eerste die dit opende was JohannaMason dus ik wil haar even bedanken. Helaas is ze nu al meer dan 3 maanden inactief. Ik wilde deze RPG heropenen omdat ik het idee erg leuk vond en het de vorige keer snel dood liep omdat er maar 3 actieve deelnemers waren. Het was alleen een beetje moeilijk om het aan JohannaMason te vragen dus heb ik om toestemming gevraagd aan de mods en ik kreeg als antwoord dit berichtje van Lieke (Frey_): |
[ bericht aangepast op 9 juli 2017 - 11:07 ]