Catmint schreef:
Ik snap niet dat zoveel mensen naar van die slecht gecomponeerde, geschreven en gezongen popmuziek kunnen luisteren. Echt, het onderwerp is altijd liefde of seks of iets dat met relatieshit te maken heeft, ze kunnen amper zingen zonder autotune, bijna niemand schrijft zelf hun muziek nog en ook speelt bijna niemand een instrument, waardoor ik echt niet snap dat het zoveel fans kan hebben.
En dan vooral die tieners, hallo, de helft van de nummers gaat over dingen die jij nog nooit hebt meegemaakt, waarom vind je het dan zo geweldig? Really though
Dit.. En de meeste pop-muziek irriteert me echt heel erg. Ze zijn bedoelt om 'catchy' te zijn, maar in de plaats daarvan is de meeste muziek zwaar irritant en vervelend.
Maar mijn smaak is echt het andere uiterste.. Ik hou van hele emotionele muziek Amy Winehouse bijvoorbeeld. Of huilmuziek: 'Another love', 'Skinny love' Adele vindt ik ook mooi, maar het laatste album '25' vondt ik drie keer niks.. Te pop.
Maar soms zijn dat soort nummers wel leuk, van die popmuziek.. Maar dan moet het ook echt goed zijn. Sowieso een mooie stem met een goede meezing melodie, die niet irritant wordt.
Ik hou er zelf meer van dat degene die het liedje zingt ook het liedje heeft geschreven, maar is het nou zo erg als het door bijvoorbeeld je zus, broer of vriend geschreven is? En moet je persé een instrument bespelen om liedjes te mogen uitgeven? Je hebt namelijk ook bands, en elektronisch. Elektronisch kan ook iets hebben, maar dat moet dat (net als pop) wel echt goed zijn en niet bonk-bonk zijn.
I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.