Hoihoi,
nu volg ik de afgelopen week de reis van een meisje dat een maand alleen op treinreis is door Europa en dat leek me zo enorm gaaf dat ik zelf ook meer ben gaan neuzen en haar naar de kosten heb gevraagd die ze tot nu toe heeft gemaakt. Nou goed ik was dat dus al helemaal aan het plannen, kijken hoe ik het ging bekostigen enzo....ik wil graag met de trein naar Praag, Budapest en Wenen en dan eventueel nog een andere stad. Goed, ongeveer totaal plaatje: 1100 euro. Dus vandaag liet ik dat terloops vallen en mijn vader vroeg met wie ik dat wilde doen. Toen ik zei dat ik het alleen wil doen, nou laten we het erop houden dat hij daar niet blij mee was, want stel dat iemand me ontvoert (want als je met zijn tweetjes bent kan dat niet gebeuren). De vrijheid en het avontuur leek me geweldig, maar goed....opeens kwam mijn moeder aan dat ze op zich wel met me mee zou willen. Ik zat dus even met mijn mond vol tanden en aan de ene kant lijkt het me heel tof om deze ervaring met mijn moeder te delen, aan de andere kant had ik me er ook al op gefocust dat het een solo tocht zou worden. Nogal dubbel dus....maar he als ze mee gaat covert ze waarschijnlijk een deel van mijn kosten en mam kan koken en weet hoe ze moeten wassen....dus zo slecht klinkt het nou ook weer niet hahaha.
[ bericht aangepast op 23 juni 2017 - 23:53 ]
You were born original, don't die as a copy.