• Ik wil even weten wat iedereen tegen die gastjes heeft. Okay, ik had ook meteen iets tegen hen en ik gaf hen een nieuwe naam maar dan heeft een jongen mij de feiten getoond. Hij zei; "Je bent net een TH-hater." Die jongen is fan van TH en JB. Hij had/heeft gelijk. Elke TH-fan haat de TH-haters maar eigenlijk doen velen dat ook bij de JB's.
    Daar kan niemand iets aandoen aangezien er zoveel fans 'overliepen' van TH naar JB's. But het is nu gwn zo.

    Ik weet niet of ik liedjes van hun ken ='D
    Hebben ze vrij bekende liedjes? Zoja geef me ff XD


    SOS daarmee zijn ze eigenlijk hier door gebroken, maar ik kende ze er vooral, als je Busted kent, daar de liedjes What I Go To School For en Year 3000 die twee hebben ze gecoverd en nu is Hold On wel veel op tv (eigenlijk is Hold On voor SOS op genomen het clipje he, maar SOS was hier sneller op tv dan Hold On)


    Live life limitless.

    (...)

    Van welk liedje de clip??


    By you side en van de jb's ik geloof When you look me in the ayes ofsoiet


    I need you like a heart needs a beat

    (...)

    By you side en van de jb's ik geloof When you look me in the ayes ofsoiet


    When you look me in the eyes dat is al wel een ouder liedje, maar dat is wel een kei chic clipje en dat van TH heb ik niet gezien, maar er zijn er meerdere die dat doen he

    Btw: in het clipje van JB het nummer: The Kids Of The Future (gebaseerd op the kids of America) daar staan ze ook tussen hun publiek, nu jah er tussen op een podium


    Live life limitless.

    (...)

    When you look me in the eyes dat is al wel een ouder liedje, maar dat is wel een kei chic clipje en dat van TH heb ik niet gezien, maar er zijn er meerdere die dat doen he


    Jah da kan x')
    Ma da viel mij gwn op x)


    I need you like a heart needs a beat

    (...)

    Jah da kan x')
    Ma da viel mij gwn op x)


    Jah maar dat is niet erg dat je het zegt hoor, het was gewoon informatie xD


    Live life limitless.

    ik heb er niet zo veel over te zeggen. ^.^
    Ben fan van zowel de JB's en TH


    Love is in the air'<3

    Ik weet niet of ik liedjes van hun ken ='D
    Hebben ze vrij bekende liedjes? Zoja geef me ff XD

    S.O.S
    en
    Hold on

    ik haat ze /haat ze niet xD
    ik bedoel
    ik vind ze maar weird , kmoet hen gewoon niet maar respect voor de fans
    enjaah i don't like the music ,
    tis nie slecht ej maar ts nx voor mij


    Amen _O_

    Ik haat ze en de overlopers op een paar mensies toe dan ^^
    Maar ze maken comerciële muziek vind k heeft nix met TH te maken.
    Mn persoonlijke mening s TH heeft véél comeriële dinge zoals t-shirts ondergoed TAMPONS O.o
    Maar hun muziek heeft gevoelens
    JB heeft "nog" geen eigen TAMPONS O.o maar hun muziek smaakt volgens mij gewoon al naar tampon O.o
    hierbij sorry ik hou gewoon vn tampons

    (...)

    When you look me in the eyes dat is al wel een ouder liedje, maar dat is wel een kei chic clipje en dat van TH heb ik niet gezien, maar er zijn er meerdere die dat doen he

    Maar die vind ik egt stuk voor stuk hetzelfde.

    Ik haat ze en de overlopers op een paar mensies toe dan ^^
    Maar ze maken comerciële muziek vind k heeft nix met TH te maken.
    Mn persoonlijke mening s TH heeft véél comeriële dinge zoals t-shirts ondergoed TAMPONS O.o
    Maar hun muziek heeft gevoelens
    JB heeft "nog" geen eigen TAMPONS O.o maar hun muziek smaakt volgens mij gewoon al naar tampon O.o
    hierbij sorry ik hou gewoon vn tampons

    TH heeft geen tampons da was een joke

    (...)
    Maar die vind ik egt stuk voor stuk hetzelfde.


    Wat vind je stuk voor stuk het zelfd??


    Live life limitless.

    (...)
    TH hefet geen tampons da was een joke

    Dan nog
    opnieuw dus
    TH heeft wel ondergoed strings,kleren dus,tas,piercings, der komt make-up van hoorde k.
    Hallooow
    smeer Bill op je gezicht ofwa? O.o
    Whatever gewoon jb klinkt comercieel en th ni einde.
    toch hou k van tampons! xD

    Ik haat ze en de overlopers op een paar mensies toe dan ^^
    Maar ze maken comerciële muziek vind k heeft nix met TH te maken.
    Mn persoonlijke mening s TH heeft véél comeriële dinge zoals t-shirts ondergoed TAMPONS O.o
    Maar hun muziek heeft gevoelens
    JB heeft "nog" geen eigen TAMPONS O.o maar hun muziek smaakt volgens mij gewoon al naar tampon O.o
    hierbij sorry ik hou gewoon vn tampons


    Hoe kan je een band haten?? Jah je kunt hun muziek van geen kanten goed vinden, slecht vinden maar haten?? Leg het gewoon uit, ik vind helemaal niet alle muziek goed, maar ik haat geen band of zo


    Live life limitless.

    Bwa, JB heeft een beetje een mixs van vanalle soorten muziek en Th heeft dat ook
    je hebt de trage en de snelle, de goede en de slechte.

    Jah mensne ik ben gewoon van menig dat ze niet totaal verschillend zijn. Ik snap soms niet wat jullie tegen BEIDE groepen hebben.

    Me= Neutraal. :D [/fucking proud]


    everything you imagined, and more...