• Ik wil even weten wat iedereen tegen die gastjes heeft. Okay, ik had ook meteen iets tegen hen en ik gaf hen een nieuwe naam maar dan heeft een jongen mij de feiten getoond. Hij zei; "Je bent net een TH-hater." Die jongen is fan van TH en JB. Hij had/heeft gelijk. Elke TH-fan haat de TH-haters maar eigenlijk doen velen dat ook bij de JB's.
    Daar kan niemand iets aandoen aangezien er zoveel fans 'overliepen' van TH naar JB's. But het is nu gwn zo.

    ik haat ze /haat ze niet xD
    ik bedoel
    ik vind ze maar weird , kmoet hen gewoon niet maar respect voor de fans
    enjaah i don't like the music ,
    tis nie slecht ej maar ts nx voor mij


    Gilles (ll)

    Ik heb dus totaal niks tegen JB, men mama is er zelf fan van --' en vind die dat zingt de mooisten XD Tja, ik zeg dan maar dat ik die ook mooi vind, Maar men mams is dus fan van JB en ik van TH (cool)

    ik haat ze /haat ze niet xD
    ik bedoel
    ik vind ze maar weird , kmoet hen gewoon niet maar respect voor de fans
    enjaah i don't like the music ,
    tis nie slecht ej maar ts nx voor mij

    dat heb ik eigenlijk ook.

    Ik heb dus totaal niks tegen JB, men mama is er zelf fan van --' en vind die dat zingt de mooisten XD Tja, ik zeg dan maar dat ik die ook mooi vind, Maar men mams is dus fan van JB en ik van TH (cool)
    zingen ze nie alle 3?


    Gilles (ll)

    Ik haat JB niet,maar ik ben gewoon geen fan.Ik vind hun muziek ook gewoon slecht.Maar ik lul hier niet over.


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    (...)zingen ze nie alle 3?

    Maar ik bedoel die die meestal in het midden staat, en dat z'n haren altijd gestyld heeft

    (...)
    Maar ik bedoel die die meestal in het midden staat, en dat z'n haren altijd gestyld heeft

    Joe?

    Ik mocht ze niet. Maar nu maakt het mij niet meer uit. Ze hebben wel leuke liedjes, maar ben er niet echt weg van ofzo.
    En ik loop niet over van TH naar JB. Ik vind ze beide wel goed, maar mijn smaak is gewoon veranderd x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Joe?

    Jah xD kan wel =D

    (...)
    Jah xD kan wel =D


    Ja Joe met zijn plat haar is de zanger, speelt ook keyboard en nog iets k weet de naam niet direct, Nick die zingt ook (met zijn krulletjes) en speelt altijd gitaar en Kevin speelt altijd gitaar en zingt het refrein mee, en dat is de oudste


    Don't get up, I'll get through on my own

    Wel ik ben geen fan en zal dat ook nooit worden.
    Omdat Hun muziek is niet mijn smaak.
    Oke ze hebben mss 2 mooie liedjes maar daar stopt het ook bij.
    En ik moet er gwn niets van hebben.
    Maar dat wil wel niet zeggen dat ik een hater ben ofzo.
    Maar respect voor de fans.

    Btw.: m'n nicht (is een grote jb fan en wou perse die nieuwe clip van de jb's aan mij tonen)
    Wat mij opvalt is dat die nieuwe clip heel hard trekt op By your side van Th.
    Omdat Bijde beelden zijn van het concert zelf en ook wat backstage beelden.


    I need you like a heart needs a beat

    Wel ik ben geen fan en zal dat ook nooit worden.
    Omdat Hun muziek is niet mijn smaak.
    Oke ze hebben mss 2 mooie liedjes maar daar stopt het ook bij.
    En ik moet er gwn niets van hebben.
    Maar dat wil wel niet zeggen dat ik een hater ben ofzo.
    Maar respect voor de fans.

    Btw.: m'n nicht (is een grote jb fan en wou perse die nieuwe clip van de jb's aan mij tonen)
    Wat mij opvalt is dat die nieuwe clip heel hard trekt op By your side van Th.
    Omdat Bijde beelden zijn van het concert zelf en ook wat backstage beelden.


    Van welk liedje de clip??


    Live life limitless.

    Ik weet niet of ik liedjes van hun ken ='D
    Hebben ze vrij bekende liedjes? Zoja geef me ff XD


    I live for the applause, you will die for it.

    Eerst liefde ik Jonas Brothers, toen ze nog niet bekent waren hier in Europa, toen ze hier dus nog niet veel fans hadden, beroemd waren, en niet veel fans van Tokio Hotel hadden afgepakt. Sinds toen haate ik ze, ook omdat in de joepie altyd Jonas Brothers stond en nooit meer Tokio Hotel, daar werdt ik zot vn, maar sinds ik Camp Rock gzien heb, met Jonas Brothers, lief ik ze weer helemaal (':
    x


    Some people make the world special just by being in it

    Wel ik ben geen fan en zal dat ook nooit worden.
    Omdat Hun muziek is niet mijn smaak.
    Oke ze hebben mss 2 mooie liedjes maar daar stopt het ook bij.
    En ik moet er gwn niets van hebben.
    Maar dat wil wel niet zeggen dat ik een hater ben ofzo.
    Maar respect voor de fans.

    Btw.: m'n nicht (is een grote jb fan en wou perse die nieuwe clip van de jb's aan mij tonen)
    Wat mij opvalt is dat die nieuwe clip heel hard trekt op By your side van Th.
    Omdat Bijde beelden zijn van het concert zelf en ook wat backstage beelden.

    Jah zag ik ook xD maar der zijn zoveel artiesten met live clips