Vanaf volgende week moeten we op onze opleiding presentaties geven in groepen. Elke groep behandelt een ander onderwerp. Vanaf woensdag konden we hiervoor inschrijven.
Ik dat vrolijk gedaan natuurlijk, en blij dat er nog leuke groepjes open waren bij de leukste onderwerpen.
Krijg ik vanochtend een appje van een onbekend iemand: 'ja ik wilde eigenlijk al bij dat groepje en we hadden dit al afgesproken, maar ik kon nog niet inschrijven omdat mijn deelname aan dit vak nog niet was verwerkt. Dus wil je bij een ander groepje?'
WAT
Misschien is het goed om even terug te gaan naar enkele weken eerder. Ook toen moesten we presentaties geven. Mijn groepje was ronduit kut. Er was geen planning, geen plan van aanpak en geen communicatie. Ik heb hier uitgebreid met de docent over gesproken om dat project alsnog tot een goed einde te brengen. Op de valreep kregen we een 5,5. Hakken over de sloot dus.
Daarom was ik woensdag zo blij dat ik in een fijn groepje terecht kwam. Ik ken deze mensen en ik weet dat zij wel gemotiveerd zijn, in tegenstelling tot die idioten van het vorige project. Ik ben dan ook niet van plan om dat wijf (je weet wel, van dat appje) haar zin te geven. Echt niet. Ze bekijkt het maar. Het is haar schuld en haar probleem.
IK. HAAT. GROEPSWERK.
Jullie ook?
oi, suzy