• Hoihoi,

    zoals jullie (waarschijnlijk) wel weten, is het bijna Vaderdag!
    Nu heb ik voor mijn vader een USB gekocht, waar ik graag wat ebooks op wil zetten voor hem. Deze verstuur ik dan in een kaartje!
    Het kaartje en de leuke USB (in de vorm van een boormachine XD) heb ik al gekocht! Ik ben alleen nog opzoek naar goede boeken!

    Mijn vader is fan van schrijvers als Hakan Nesser.. En leest ook Harlan Coben en Dan Brown, enz.
    Hij leest opzich best veel, volgens mij vooral thrillers en een beetje detective-achtige misdaadroman boeken... (Of hoe noem je die genre)

    Anyhow, mijn vraag was dus of iemand nog wat leuke ideeën voor mij had! Ik zet er ook boeken op die ikzelf goed vind, maar wil ook graag wat meer "manachtige boeken". :)

    Het liefst wil ik het kaartje dinsdag of woensdag op de post doen, want ik weet niet echt hoelang het duurt om het naar Frankrijk te sturen en heb 'm daar liever iets te vroeg dan te laat.. :x

    Dankjulliewel!

    [ bericht aangepast op 11 juni 2017 - 0:22 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    .. Oeps. Er ging iets fout.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2017 - 0:19 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Zijn de thrillers van John le Carré wat? Hij heeft onder andere "Tinker, Tailor, Soldier, Spy" en "Our Kind of Traitor" geschreven.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik weet niet welke boeken allemaal e-books zijn, maar ik vond het (nieuwe) boek 'Ragdoll' wel goed. (:


    Geloof niet alles wat je denkt

    Lats Kepler? Nicci French? Samuel Bjork?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Oeh! Thanks. Ik ga eens opzoek. :)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    En de millennium-serie van Stieg Larsson?? Inmiddels zijn het vier boeken, ik denk dat de eerste drie sowieso wel als ebook te verkrijgen zijn?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Sebastian Fitzek schrijft onwijs goede thrillers!


    I was an angel living in the garden of evil

    elizabeth george Schrijft best goede misdaadromans?
    Als je vader ook van fantasy houdt zijn 'de wetten van de magie' en ' de dwergen' wel iets?? Ik weet dat mijn vader die erg graag las.


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    elizabeth george Schrijft best goede misdaadromans?
    Als je vader ook van fantasy houdt zijn 'de wetten van de magie' en ' de dwergen' wel iets?? Ik weet dat mijn vader die erg graag las.


    De Dwergen zijn één van m'n lievelingsboeken. 😍😍 Die geef ik 'm inderdaad ook mee!


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Boeken van Stephen King misschien?