• Zo groot dat K3 ze zelfs op hun topjes laat drukken!



    Jaaaaaa, de nieuwste single is al te beluisteren en vanavond om 18.00u komt de videoclip ook uit!
    Ik zit al de hele middag naar het liedje te luisteren om deze dramatische ochtend (twee bijna helemaal doorweekt geregend) te vergeten en een beetje te kunnen genieten van de "zon" terwijl ik moet leren voor mijn tentamens.

    Piña Colada is de nieuwe zomersingle van K3 en ik vind hem heerlijk. Hij heeft ook een beetje het speelse of volwassen laagje wat Heya Mama ook had: (Heya Mama: Doe het heel zachtjes, geen kreetjes en geen lachjes; Piña Colada: Maar vannacht wil ik enkel maar jou, ja jou, ja jou).

    Wie is er op Q (behalve Melissa, lol) ook al hyped?!


    Deep inside, I've never felt alive

    Mirinae schreef:
    (...)
    Damn, don't be such a butthurt. Ik zeg het toch niet als waarheid.

    Als je het zo neerzet wel. En ja daar doe ik butthurt over, want ik vind dat mensen eens moeten leren wat een feit en wat een mening is.


    Deep inside, I've never felt alive

    Wilberforce schreef:
    (...)
    Als je het zo neerzet wel. En ja daar doe ik butthurt over, want ik vind dat mensen eens moeten leren wat een feit en wat een mening is.

    Misschien moet je het zelf dan eerst leren, lol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik vroeg mij iets af eigenlijk. Zijn één van jullie wel eens bij een concert van K3 geweest of hebben jullie ze wel eens ontmoet? Ik niet namelijk. :')


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    McDonnelly schreef:
    Ik vroeg mij iets af eigenlijk. Zijn één van jullie wel eens bij een concert van K3 geweest of hebben jullie ze wel eens ontmoet? Ik niet namelijk. :')


    Een keer op een festival en een keer in Plopsa, maar dat was toen om mee te helpen bij de beveiliging rond het podium. Heb ze dus wel al van dichtbij gezien.^^


    Queer zijn is gewoon alles

    McDonnelly schreef:
    Ik vroeg mij iets af eigenlijk. Zijn één van jullie wel eens bij een concert van K3 geweest of hebben jullie ze wel eens ontmoet? Ik niet namelijk. :')


    Voreger toen ik nog klein was, heb ik ze een keer gezien. Dat was wel met de drie waarmee K3 is gestart.


    Physics is awesome

    Ik kijk/luister met pijn in m'n hart naar deze nieuwe K3.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh