• Zo groot dat K3 ze zelfs op hun topjes laat drukken!



    Jaaaaaa, de nieuwste single is al te beluisteren en vanavond om 18.00u komt de videoclip ook uit!
    Ik zit al de hele middag naar het liedje te luisteren om deze dramatische ochtend (twee bijna helemaal doorweekt geregend) te vergeten en een beetje te kunnen genieten van de "zon" terwijl ik moet leren voor mijn tentamens.

    Piña Colada is de nieuwe zomersingle van K3 en ik vind hem heerlijk. Hij heeft ook een beetje het speelse of volwassen laagje wat Heya Mama ook had: (Heya Mama: Doe het heel zachtjes, geen kreetjes en geen lachjes; Piña Colada: Maar vannacht wil ik enkel maar jou, ja jou, ja jou).

    Wie is er op Q (behalve Melissa, lol) ook al hyped?!


    Deep inside, I've never felt alive

    Mirinae schreef:
    Dat is geen k3. (cat)


    Dit. De allereerste K3 met Karen, Kristel en Kathleen is de enige echte K3 voor mij. (cat)


    26 - 02 - '16

    Bathsheba schreef:
    Pineapples are the devil.
    Uitroepteken. Al is het liedje wel catchy, haha.


    She's imperfect but she tries

    Scandal schreef:
    I luv ananas
    Idee: we organiseren een zomermeeting en we maken dit filmpje na. Ananassen everywhere!

    Sowieso gaan we dat doen. ^^


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mirinae schreef:
    (...)
    Ik een sucker voor de originele dingen ben.

    Dan vind jij dat.


    Deep inside, I've never felt alive

    Wilberforce schreef:
    (...)
    Dan vind jij dat.

    Damn, don't be such a butthurt. Ik zeg het toch niet als waarheid.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mirinae schreef:
    (...)
    Damn, don't be such a butthurt. Ik zeg het toch niet als waarheid.

    Ik vind ook dat het niet de echte k3 is hoor. Ze zijn geen Karen, Kristel en Kathleen, dan is het dus niet de originele groep want het begon niet met hun. Punt uit. Dus dan is het niet alleen vinden, maar is het ook zo.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2017 - 19:19 ]


    † Love? I want to sleep.

    Revy schreef:
    (...)
    Ik vind ook dat het niet de echte k3 is hoor. Ze zijn geen Karen, Kristel en Kathleen, dan is het dus niet de originele groep want het begon niet met hun. Punt uit. Dus dan is het niet alleen vinden, maar is het ook zo.


    Goh, dat is niet echt, Studio 100 heeft bepaald dat dit de nieuwe K3 is, zij bezitten het merk en de rechten en kunnen dat dus ook zo bepalen. Ookal ben je het daar niet mee eens. Dit is nu de echte K3 ongeacht eerdere samenstellingen. Voor jou is dat misschien niet zo, maar ze profileren het wel zo en het werkt. Ik werk in Plopsaland en ik hoor geen enkel kind meer over Karen, Kristel, Josje en al zeker niet meer over Kathleen. Voor hen zijn Marthe, Klaasje en Hanne nu de echte K3. Hoe jammer dat ook is voor de oudere jeugd en jongvolwassenen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)
    Goh, dat is niet echt, Studio 100 heeft bepaald dat dit de nieuwe K3 is, zij bezitten het merk en de rechten en kunnen dat dus ook zo bepalen. Ookal ben je het daar niet mee eens. Dit is nu de echte K3 ongeacht eerdere samenstellingen. Voor jou is dat misschien niet zo, maar ze profileren het wel zo en het werkt. Ik werk in Plopsaland en ik hoor geen enkel kind meer over Karen, Kristel, Josje en al zeker niet meer over Kathleen. Voor hen zijn Marthe, Klaasje en Hanne nu de echte K3. Hoe jammer dat ook is voor de oudere jeugd en jongvolwassenen.

    Laat de nostalgie dan nog wel behouden aan de oudere jeugd, Jarne. Verder zeg ik namelijk niets over de personen die hen wel leuk vinden dus ik vind het best onzin dat er direct zo aanvallend gereageerd wordt. Er kan zelf toch ook wel nagegaan worden dat het gewoonweg een mening is? Vind (tja want anders krijgen we dat weer) het trouwens best stom om over zoiets een discussie te starten. Er kunnen gewoon mensen met een andere mening zijn, what a shocker.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    De echte K3 is de huidige K3. Er is een heel televisieprogramma voor geweest om de nieuwe K3 te zoeken. Die is er nu.
    Misschien zijn Klaasje, Marthe en Hanne niet je favoriete K3-formatie. Dat kan natuurlijk. Dat is jouw mening.
    Maar Studio 100 had ervoor kunnen kiezen om aan de nieuwe formatie een andere groepsnaam mee te geven, maar dat hebben zij niet gedaan.

    Zelf was ik vroeger fan van K3 (met de eerste formatie) en tegen de tijd dat Josje K3 ging versterken, was ik ze qua leeftijd "ontgroeid". Toch vond ik het heel leuk dat K3 niet uit elkaar ging en verder konden met een andere meid erbij.
    Ik was het er ook zeker mee eens dat Karen, Kristel en Josje hun stokje gingen overdragen aan drie jongere meiden. Ik snap het helemaal dat zij niet het grootste deel van hun carrière K3 wilden blijven.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mirinae schreef:
    (...)
    Laat de nostalgie dan nog wel behouden aan de oudere jeugd, Jarne. Verder zeg ik namelijk niets over de personen die hen wel leuk vinden dus ik vind het best onzin dat er direct zo aanvallend gereageerd wordt. Er kan zelf toch ook wel nagegaan worden dat het gewoonweg een mening is? Vind (tja want anders krijgen we dat weer) het trouwens best stom om over zoiets een discussie te starten. Er kunnen gewoon mensen met een andere mening zijn, what a shocker.


    Ik bedoelde het helemaal niet aanvallend, als dat wel zo is overgekomen mijn excuses.^^
    Ik ging ook eerder op Revy in op het feit dat ze zichzelf zo formuleerde, ik wilde duidelijk maken dat het nieuwe concept gewoon het nieuwe echte is, zeker voor de nieuwe K3-generatie, meer niet.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    "Ik snap het helemaal dat zij niet het grootste deel van hun carrière K3 wilden blijven."
    ^ Maar daar zeg ik verder ook niets over? Want dat begrijp ik ook. Het enige wat ik heb gezegd, is dat ik deze meiden zelf niet als K3 zie. Wat jullie verder vinden, maakt mij niet uit, maar er wordt gereageerd alsof ik het enkel met een ander eens moet zijn.

    Debbaut schreef:
    (...)
    Ik bedoelde het helemaal niet aanvallend, als dat wel zo is overgekomen mijn excuses.^^
    Ik ging ook eerder op Revy in op het feit dat ze zichzelf zo formuleerde, ik wilde duidelijk maken dat het nieuwe concept gewoon het nieuwe echte is, zeker voor de nieuwe K3-generatie, meer niet.(:

    Ik weet het, het is ook niet specifiek op jou gericht. ^^

    [ bericht aangepast op 10 juni 2017 - 20:05 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mirinae schreef:
    "Ik snap het helemaal dat zij niet het grootste deel van hun carrière K3 wilden blijven."
    ^ Maar daar zeg ik verder ook niets over? Want dat begrijp ik ook. Het enige wat ik heb gezegd, is dat ik deze meiden zelf niet als K3 zie. Wat jullie verder vinden, maakt mij niet uit, maar er wordt gereageerd alsof ik het enkel met een ander eens moet zijn.

    Ik bedoel er meer mee te zeggen dat we eigenlijk vanaf het begin van K3 hadden kunnen verwachten dat Karen, Kristel en Kathleen er op een gegeven moment mee gingen ophouden. ^^


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Debbaut schreef:
    (...)

    Goh, dat is niet echt, Studio 100 heeft bepaald dat dit de nieuwe K3 is, zij bezitten het merk en de rechten en kunnen dat dus ook zo bepalen. Ookal ben je het daar niet mee eens. Dit is nu de echte K3 ongeacht eerdere samenstellingen. Voor jou is dat misschien niet zo, maar ze profileren het wel zo en het werkt. Ik werk in Plopsaland en ik hoor geen enkel kind meer over Karen, Kristel, Josje en al zeker niet meer over Kathleen. Voor hen zijn Marthe, Klaasje en Hanne nu de echte K3. Hoe jammer dat ook is voor de oudere jeugd en jongvolwassenen.

    Ik beweer verder ook niet dat het niet de echte is, alleen dat het niet de originele groep is. And yes, there is a difference. Voorbeeld: `Er zijn enkele kopieën bewaard gebleven, maar het origineel is helaas verloren gegaan.` Dus dan is het ook niet de originele groep, ze hebben de naam, brand, etc, maar het zijn niet dezelfde mensen. Het was misschien op het begin wat anders geformuleerd, maar het komt erop neer dat ze niet de originele groep zijn (wat betekend: het is niet met hun begonnen, dus zijn ze niet de originele). En ja, want kleine kindjes gaan de namen onthouden van de groep, wil je zeggen? Volgens mij denken ze daar echt niet aan op dat moment. Daarbij maakt het me ook niet uit wat hun ervan vinden, want dit is mijn mening. Jammer dan als andere mensen zich daar niet in vinden. Waar er wel niet een probleem gemaakt van kan worden, zeg. 🙄


    † Love? I want to sleep.

    McDonnelly schreef:
    (...)
    Ik bedoel er meer mee te zeggen dat we eigenlijk vanaf het begin van K3 hadden kunnen verwachten dat Karen, Kristel en Kathleen er op een gegeven moment mee gingen ophouden. ^^

    Maar dat is zowat met alles zo. Niet alleen met K3.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    McDonnelly schreef:
    Het nummer zit echt in m'n hoofd nu. :')


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis